Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On Line veiling Royal Fireworks 36.000 stuks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik koop met korting goedkoper in dan hier aangeboden wordt hihi

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
      Ik koop met korting goedkoper in dan hier aangeboden wordt hihi
      Ik ook in september al maar neemt niet weg dat er wel leuk spul tussen zit voor achappelijke prijzen

      Comment


        #18
        Er zitten leuke spullen tussen, maar niet echt de moeite waard vind ik.
        Met de kosten die er nog bij komen is de korting helemaal zo hoog niet!
        075 zaantjee

        Comment


          #19
          Leuk als het dichtbij is,maar wie goed inkoopt kan net zo goedkoop slagen
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
            Anyhow, 8 Elements waaiers voor 100 euro is echt geen slechte deal. Het blijft half december natuurlijk. Ik verwacht dat wat er over blijft, voor dumpprijzen richting freakoutlets gaat.
            Helemaal mee eens. Ze proberen nu nog te profiteren van het hoogseizoen, maar in januari/februari zou je wel eens hele mooie deals kunnen tegenkomen.
            Well, that depends...

            Comment


              #21
              Als er nog winkeliers zijn met afgekeurde GOE v1 waar ze vanaf moeten hoor ik net graag haha
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                Leuk als het dichtbij is,maar wie goed inkoopt kan net zo goedkoop slagen
                Ik denk ook niet dat dit voor particulieren bedoeld is.
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                  Helemaal mee eens. Ze proberen nu nog te profiteren van het hoogseizoen, maar in januari/februari zou je wel eens hele mooie deals kunnen tegenkomen.
                  De sluitdatum is 23 december, tot op heden is er 1 bod gedaan op 1 kavel. Geen idee wat er daarna mee gaat gebeuren...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                  Ik denk ook niet dat dit voor particulieren bedoeld is.
                  Denk het juist wel, staat ook bij: "U mag maximaal 25kg vuurwerk afhalen."

                  Comment


                    #24
                    Als het wel voor particulieren bedoeld is, wat zal dan de afhaaldag worden... 29, 30 en 31 december zijn de enige dagen dat je als particulier vuurwerk mag vervoeren.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
                      Als het wel voor particulieren bedoeld is, wat zal dan de afhaaldag worden... 29, 30 en 31 december zijn de enige dagen dat je als particulier vuurwerk mag vervoeren.
                      De afhaaltijden hangen aan de kavels, alles op 29, 30 en 31 dec. De prijzen zijn toch wel interessant, want het gaat in veel gevallen om een karton met 2 cakeboxen. Hmmm... budget? Welk budget?
                      Well, that depends...

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                        Ik denk ook niet dat dit voor particulieren bedoeld is.
                        Dan zouden ze het wel in grotere partijen aanbieden
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          #27
                          De laatste dag!

                          Comment


                            #28
                            Zou het allemaal opgekomen zijn of zien we het misschien nog ergens terug bij een freakactie dit jaar. Er was toch een behoorlijke restvoorraad. Iemand enig idee?
                            2024 >> 25

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                              Zou het allemaal opgekomen zijn of zien we het misschien nog ergens terug bij een freakactie dit jaar. Er was toch een behoorlijke restvoorraad. Iemand enig idee?
                              Ik denk dat het personeel van die veiling een heel leuk oud en nieuw hebben gehad.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
                                Als het wel voor particulieren bedoeld is, wat zal dan de afhaaldag worden... 29, 30 en 31 december zijn de enige dagen dat je als particulier vuurwerk mag vervoeren.
                                dit is geen echte veiling volgens mij,dit is al het 2e of 3e jaar op rij dat dit gebeurdt.
                                gewoon een actie van een winkel,een echte veiling verkoopt dit spul niet zo...

                                Comment

                                Working...
                                X