Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Fireworks 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    er zijn overigens 2 bv's van royal fireworks...

    Royal Fireworks Verkoop Nederland B.V.
    Royal Fireworks Nederland B.V. <--- failliet

    Ik ga er voorlopig vanuit dat de lasten zijn ondergebracht in de RFN BV. De site staat in iedergeval op naam van de op 20-08-2014 opgerichte Royal Fireworks Verkoop Nederland BV. (wellicht naar aanleiding van de testresultaten van het NFI in juni 2014)

    Ik denk dat alles nu via de Royal Fireworks GMBH uit Ahaus (DE) komt. Viel mij vorig jaar al op dat er een duits adres op de cakes stonden.
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

    Comment


      #32
      Succes, erg zonde!

      Comment


        #33
        Wat naar om te horen zeg! :( Wat er ook uitkomt,ik wens julie veel succes! Ik zal duimen,voor julie.
        Light some fireworks, and see who answers.

        Comment


          #34
          succes inderdaad heel erg zonde dit.

          Comment


            #35
            Al twee dagen chagrijnig hiervan. Wat naar om te horen! Is een doorstart mogelijk?
            Dit jaar zonder Fire Flower, Zonder New Moon.... ....:(

            Comment


              #36
              Voor diegene die niet kunnen lezen, Royal zal gewoon doorgaan.

              Comment


                #37
                Hebben jullie nog nieuws van Royal? Als ik het goed begrepen heb zijn jullie als VWC zijnde gister op bezoek geweest bij de mannen van Royal. Kom maar op zou ik zeggen...

                Comment


                  #38
                  Jaco en Bastiaan zijn inderdaad geweest, hopelijk kunnen ze snel wat meer melden.

                  Comment


                    #39
                    Graag! Ben benieuwd...

                    Comment


                      #40
                      Als er collectie uitbreidingen komen lijkt me een doorstart geen hoop maar een feit.

                      Comment


                        #41
                        Toch wel heel benieuwd naar wat er nu gaat gebeuren.
                        Er worden een hoop nieuwe producten op het forum geplaatst, maar welke levergarantie kan gegeven worden?
                        We wachten het VWC interview maar even af, al zou die info natuurlijk ook van Royal rechtstreeks mogen komen. ;)

                        Comment


                          #42
                          subtiel paulus subtiel ;)
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Wanner komt het verslag van het bezoek aan Royal online?

                            Comment


                              #44
                              Ik ben nu de laatste hand aan het leggen aan het verslag. Daarna gaat deze naar Royal en daarna zal het na goedkeuring geplaatst worden. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid volgende week zijn.

                              Maar wees gerust heren. Er zullen komend jaar gewoon Royal producten verkrijgbaar zijn. In het verslag staat verdere uitleg hierover.

                              Comment

                              Working...
                              X