Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Moon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had deze voor het eerst (2014 versie), erg goed hoor! Niet zo snel als op de demo's en tussen de huizen gewoon een goede spreiding.

    Comment


      Dit was mijn absolute topper van het jaar. Wat een PRACHTIG ding. Echt super!

      Comment


        vond hem beter dan vorig jaar. de crackling was veel feller en de vonken kwamen nog tot de grond.
        echt een bizarre bak dit.

        Comment


          Vorig jaar niet gehad, dit jaar 2x. Vond hem erg mooi overkomen in de straat. Gewoon klasse spreiding. Ik schoot hem in tweevoud net na de cruel traction als finale.

          Comment


            Ik vond dit echt een heerlijke bak! 2x achter elkaar geschoten met de titanium thunder als finale, het was smullen.

            Comment


              Was inderdaad weer smullen geblazen met de New Moon!
              Had de nieuwe versie en die was een stuk handzamer dan die van vorig jaar.
              Een van de beste krakelbakken op de markt!
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                Op de demo van Rowy deed de new moon aardig onder aan de crackling chry,, hier in de straat dus achter elkaar geschoten, maar ze zijn beide gewoon top, minstens net zo hard als de nieuwe crackling chry 2.0,, 2014 versie!
                075 zaantjee

                Comment


                  Ik moet ook terugkomen op wat ik gezegd heb. Deze bak deed het enorm goed in de straat en vond hem fijner dan de cc 2.0 omdat er een goede vertraging in zat tussen mine en boeket!

                  Comment


                    Top! Wat een bak is dit. De verkleining van de bak was geen probleem voor in de straat. "Gewoon" een Mega Crackling. Ik het dit geschoten na de Mega Maxi van China Red, eindigend met 4 crachling tail salvo's. Heerlijke combi Volgend jaar weer

                    Comment


                      Had deze eenmaal besteld en eenmaal als vervanger voor Sky Palms. Beiden in de finale geschoten. Heerlijk cracklinggeweld!

                      Vanaf 0:09


                      2x Raw Whistler
                      2x New Moon
                      4x Silver Salute
                      4x White Thunder
                      https://www.youtube.com/simansays

                      Comment


                        had er 4 achterelkaar geplakt, met de laatste opgefokt. wat een heerlijk ding blijft het....

                        Comment


                          Was er net als vele niet zeker van of hij nog zou presteren zoals in 2013, maar hij viel totaal niet tegen. De crackling was hard en en het tempo lekker hoog. Moet dan wel toegeven dat ik hem niet voor een 2e keer zal kopen, daarvoor vind ik hem net iets te duur.

                          Comment


                            Hele mooie waaiercake, iets snellere crackling dan de versie van vorig jaar:

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              Geschoten in mijn 2014 - 2015 Show:



                              Helaas paste hij niet op de camera, ondanks dat er minimaal op 15 meter afstand gefilmd is. Op de achter grond ook nog 1x Sky Palms en 2x Red Heat.

                              Aan het einde nog een shot van de Ice Queen te zien.

                              Comment


                                Begon even na 00:00 met de New Moon 3x achter elkaar als eerste showtje...
                                Heb de Chry 2.0 zelf niet gehad, maar deze was toch zeer zeker niet slecht

                                Comment

                                Working...
                                X