Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Moon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hij is echt een stuk kleiner geworden

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_6693.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,0 KB
ID:	1552774
    Groeten...:)

    Comment


      Zeker kleiner geworden....
      2013 versie:
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	01c31d554d713b6b49a05046de5aa5300d3237e483.jpg
Vertoningen:2
Grootte:165,3 KB
ID:	1552854

      Comment


        Passen er nu ook meer in een karton dan ? Dat zou natuurlijk schelen in de kosten voor Royal ... Zou misschien verklaren waarom die veranderd is ... ?

        Comment


          3 in karton

          Comment


            Maakt dus niets uit. Was vorige versie ook volgens mij ...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
              Maakt dus niets uit. Was vorige versie ook volgens mij ...
              Klopt ;) Zitten nog steeds 1 breed, 3 achter elkaar net als vorig jaar

              Comment


                Echt een groot verschil qua grootte, had ik niet verwacht. De kosten die Royal bespaart aan de transportkosten hebben ze in het kruit gestopt. Tenminste als ik de labels mag geloven. Op die uit 2013 staat 472.5 gram kruit en op die van 2014 490 gram kruit. Toch nog een psychische goedmaker voor de kleinere schiethoek

                Hier een foto van m'n gedummificeerde 2013 versie en de vandaag gehaalde 2014 versie
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	New Moon (1 van 2).jpg
Vertoningen:1
Grootte:135,3 KB
ID:	1552879

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	New Moon (2 van 2).jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,9 KB
ID:	1552878
                De flits valt helaas net over het kruitgewicht vermeld op de 2014 versie..

                Comment


                  Had deze in principe omgeruild voor een crackling chry 2.0, maar ik heb een 2013 versie gekregen en dus mooi zo gelaten ! Ben benieuwd ...

                  Comment


                    Deze was nog niet geleverd, dus heb hiervoor in de plaats een Crackling Chry 2.0 gehaald.

                    Comment


                      Niks mis met de 2014 versie. Schiet breed genoeg en de cracklingwolken passen maar net in de straat.

                      Comment


                        Ik vond hem gewoon weer mooi, het hele grasveld/parkje voor de deur gevuld door één grote crackling wolk.

                        Comment


                          Weer gemaakt, en hoe! 4x achter elkaar doorgelont! En de laatste leegde vrijwel meteen! Heerlijk ging die weer!

                          Comment


                            Vond hem ook awesome. het publiek was bij deze cake ook erg enthousiast

                            Comment


                              Hij was inderdaad weer mooi, mijn moeder maakte zelfs een opmerking dat ze dit vuurwerk erg mooi vond.
                              Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

                              Comment


                                hij was gewoon erg goed, ik had niet het idee dat het in de straat niet echt heel erg veel slechter was dan het jaar ervoor. zal ongetwijfeld net iets minder zijn, maar als tie voor je in de straat staat dan vind ik het meevallen.
                                greetzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X