Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tucana

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tucana

    Artikelnummer: MP1644
    Artikelnaam: Tucana
    Netto kruitgewicht: 200 gr.
    Aantal schoten: 16 Schots
    Effectomschrijving: Z-shape cake met silvere spinner up welke explodeert in een bouquette met verschillende kleuren (blauw, rood en groen)
    Richtprijs: € 29,95 euro
    Productafbeelding:
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 17 August 2013, 16:07.

    #2
    Ja ja, ik blijf vuurwerkcrew maar lastig vallen met info van meester vuurwerk. Maarja anders wordt het ook wel erg stil in dit gedeelte van het forum . Ontopic maar weer:

    Deze cake afgelopen O&N voor het eerst gehaald, nadat de bijzondere uitstraling van deze cake me al jarenlang interesseerde hield de prijs me altijd tegen, want 16 schoten voor € 30 is natuurlijk ook wel wat mager. Maar toch maar gedaan. De effecten zijn precies hetzelfde als die van de Draco (in dat topic staat ook een filmpje), maar deze cake is dus Z-shape. De effecten zijn mooi, maar ik had gehoopt dat de cake sneller zou schieten zodat er een wir war van effecten aan verschillende kanten zou ontstaan. Nu was het ene effect al weg voordat de ander werd geschoten, waardoor eigenlijk de Z-shape niet echt toegevoegde waarde was. Ik begrijp het langzame tempo ook wel, want anders zijn je 16 schoten ook zo weg natuurlijk, maar toch jammer.

    Verder ziet de cake er wat gammel uit, maar op de soort vierkante omdoos van de tubes na, was de cake wel stevig. De tubes zaten echt rotsvast. Bij meester vuurwerk wist men me te vertellen dat 09/10 waarschijnlijk de laatste keer werd dat deze verkocht zou worden (met name door het gammele uiterlijk zullen we maar zeggen). Ik hoop dat ze met een nieuwe variant komen. Bijvoorbeeld 32 schoten, met hetzelfde effect als nu, maar dan sneller geschoten. Dat zou me echt super lijken.
    Laatst aangepast door Bitorro; 7 January 2010, 09:25. Reden: taal foutje

    Comment

    Working...
    X