Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schreeuwerige Schreeuwlelijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hier nog een gefakkeld showtje waar de schreeuwlelijk inzit, na ong. een minuut
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 24 June 2011, 11:51.

    Comment


      #32
      Video van mijn kant.

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Raaddebom.nl

      Comment


        #33
        Blijft een cake die op je lachspieren werkt. Net 2 tegelijk. Ik blijf hummers te gek vinden. Omstanders trouwens ook!

        Comment


          #34
          HEERLIJK! Tussen al het geweld in de straat stak mijn pa deze af en iedereen stond ineens stil, te lachen en te kijken. Zo zie je maar dat je niet altijd het grootste en het hardste moet hebben, unieke cakes zoals deze stelen ook de show!

          Comment


            #35
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laatst aangepast door ylke; 24 February 2013, 17:14.
            https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

            Comment


              #36
              Deze cakes zijn echt ontiegelijk klein maar dat hummer effect is echt geinig, helemaal verwerkt in een showtje.

              Comment


                #37
                Zie dat ik me filmpje van afgelopen o&n hier nog niet heb gepost.
                Bij deze

                Ik zei nog zo, geen bommetje!

                Comment


                  #38
                  Hummers doen het altijd goed in showtjes

                  Leuke cake als stand alone met de boeketjes er bij! Wanneer je een hummercake in een showtje gaat verwerken zal mijn keuze toch uitgaan naar de Wasp van Wolff. Deze schiet alleen hummers.
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #39
                    deze is me nog nooit eerder opgevallen! haha wat een schattige potje zeg

                    Comment


                      #40


                      Had een aantal van deze dingetjes in de collectie, wat een toppertjes zeg! Vuurwerk dat iedereen aan spreekt.

                      Comment


                        #41
                        Supergeinige cakes. Had er 3 gekregen bij Kuiper-Koekange en moest er gisteravond natuurlijk direct 1 uitproberen. Wist niet wat eruit zou komen maar positief verrast.
                        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                        Comment

                        Working...
                        X