Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogmoed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Ik heb verschillende filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat de tails en het tempo perfect zijn, alleen de knal komt niet goed op mij over. Ligt dat aan mij? Het kost natuurlijk ook maar 11,50 voor 36 schoten, maar de "schreeuwfactor" heeft het bij mij niet.

    De knallen komen op film schel over, is dat in het echt anders?
    Zoals iemand al zei, het is zeker niet de hardste knalcake. Maar zeker wel degene die de meeste chaos veroorzaakt en dat voor zo'n mooi prijsje! Een Silver Salute of andere knalcake klinkt harder, maar het zijn de dikke tails en het snelle tempo die er samen 5 tot 10 seconden spektakel van maakt (zeker met meerdere tegelijk)

    Comment


      #92
      De Silver Salute is verdrongen als afsluiter!

      Wat een heerlijk bakje!

      Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:13.
      https://www.youtube.com/simansays

      Comment


        #93
        hoeveel zitten er in een karton dan ?
        Het mooiste werk is, vuurwerk!

        Comment


          #94
          wat een bak niet normaal gewoon heb hem ook mee mogen maken super gewoon!
          het knalt niet zo hard als de silver salute maar hij is gewoon goed te noemen
          [url]http://www.youtube.com/user/raymond575?feature=mhum#p/a/u/0/LWRh831-jvE[/url]

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door paraman Bekijk bericht
            hoeveel zitten er in een karton dan ?
            24 stuks in 1 karton.
            Laatst aangepast door Ruben; 5 January 2011, 19:38.

            Comment


              #96
              zijn dezze te vergelijken met de knallen van silver salute >??

              of terwijl karton hoogmoed of karton silver salute? :P
              Laatst aangepast door Mattenfreak; 6 January 2011, 16:09.
              Het mooiste werk is, vuurwerk!

              Comment


                #97
                Ik vind de knal van de Silver Salute harder.
                Maar dit is een totaal andere cake.
                Tja, wel karton je moet nemen is moeilijk te zeggen.
                Het zijn alle twee geweldige knalcake's.
                Denk dat e zelf het beste kunt bepalen welke je neemt.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door paraman Bekijk bericht
                  zijn dezze te vergelijken met de knallen van silver salute >??

                  of terwijl karton hoogmoed of karton silver salute? :P
                  Het zijn inderdaad andere cakes, ga je echt puur naar de knal kijken, dan zou ik voor de SS gaan. Alleen is deze duurder en zitten er minder in een karton.

                  Hoogmoed is een prima cake, vooral de mooie tails maken het geheel af, de straat wordt mooi verlicht door de tails. En het tempo kun je lekker vinden, of toch te snel.

                  Het hangt van je eigen voorkeuren af, ik zou ze wel allemaal live mee maken voordat je een keuze maakt

                  Comment


                    #99






                    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:14.

                    Comment


                      helaas geen marijn dealer bij mij in de buurt, dit jaar maar toch wat verder reizen voor deze prachtbakken

                      Comment


                        Ik heb net even een bombette uit de cake gehaald. Er zit maar liefst 1,7 gram flash voor de knal in! Dat is net zo veel als een Binkie! Geen wonder dat de Hoogmoed zo lekker knalt!


                        Voor de doorlontfreaks die alvast een platform/houder willen maken voor de cakes:
                        Grondoppervlak meet 13x12 cm, de hoogte is 10 cm.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment




                          8x hoogmoed
                          Laatst aangepast door ylke; 14 November 2011, 20:49.

                          Comment


                            Martino ik ben benieuwd naar je video alleen ik krijg het volgende te zien: sorry this video does not exist"

                            Comment


                              Zoozoo martino, wat een heerlijk filmpje zeg

                              @DS, ik vond dat de hoogmoed toch wat zachter klonk als een binkie, ook al is het vrij lastig te vergelijken, aangezien ik geen single tube heb gehoord van de hoogmoed.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
                                Zoozoo martino, wat een heerlijk filmpje zeg

                                @DS, ik vond dat de hoogmoed toch wat zachter klonk als een binkie, ook al is het vrij lastig te vergelijken, aangezien ik geen single tube heb gehoord van de hoogmoed.
                                De hoogmoed is wel zachter dan een binkie,alleen omdat die zo lekker doorramt gaat het toch lekker hard.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X