Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogmoed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    haha daar heb je gelijk in !

    Comment


      Volgens mij zijn de mines bij de Down Under toch wel behoorlijk wat indrukwekkender.

      Comment


        ook heb in de straat gestaan bij deze de video !
        365 days a year pyromaniac

        Comment


          Heeft iemand een idee waar ik een karton kan scoren voor een mooie prijs? Omgeving Rotterdam het liefst, maar een stukje rijden is ook niet erg!
          Een karton ineens moet mn finale worden! Haha
          Bvd!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Poldersnol Bekijk bericht
            Heeft iemand een idee waar ik een karton kan scoren voor een mooie prijs? Omgeving Rotterdam het liefst, maar een stukje rijden is ook niet erg!
            Een karton ineens moet mn finale worden! Haha
            Bvd!
            Iemand een idee? Verderop in t land mag ook..

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Poldersnol Bekijk bericht
              Iemand een idee? Verderop in t land mag ook..
              ik heb je een bericht gestuurd

              Comment


                Jammer van die sterren bij de nieuwe versie. Dat maakt hem voor mij direct een heel stuk minder. Doe dan een titanium boeketje als je perse wat toe wil voegen omdat hij anders misschien afgekeurd wordt.
                Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door booomy Bekijk bericht
                  Ik had dit jaar voor het eerste de finale editie van de Delicious Thunder van Rubro. Vond dit ook een topper die heel dicht in de buurt van de Hoogmoed komt.
                  Die doen qua knal dus niet voor elkaar onder?
                  Hoogmoedjes heb ik al eens gehad enkele jaren geleden, maar nu zijn er meer "at once" salute cakes op de markt, dus ik zoek een geschikte voor m'n finale (4 stuks ofzo, 100-120 shots totaal). Zit je dan qua knal met de Hoogmoed goed, of toch beter bijv de Delicious Thunder? (DT is via karton slechts 8,75 p/st namelijk)

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                    Jammer van die sterren bij de nieuwe versie. Dat maakt hem voor mij direct een heel stuk minder. Doe dan een titanium boeketje als je perse wat toe wil voegen omdat hij anders misschien afgekeurd wordt.
                    Vind het wel een goede toevoeging..deed zeker geen afbreuk aan de cake moet ik zeggen.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bitchass Bekijk bericht


                      Karton van 12 stuks in 1x de lucht in!
                      Helaas ging er bij het begin wat fout want mijn vriendin dacht dat de lensdop dicht was Omdat het donker was kreeg ze die melding nl en toen deed ze hem dus dicht ipv open. T geluid staat er wel op en uiteindelijk ook beeld maar weinig focus want de camera had het lastig met zoveel geweld, haha..
                      Om jullie een idee te geven wil ik hem wel sharen.
                      Hoor het publiek!
                      Komend O&N een nieuwe poging want heb er weer 12 ingeslagen!
                      Deze keer film ik het zelf haha

                      Comment


                        Comment


                          blijft een toppertje

                          Comment




                            12 stuks.. Door mn eigen fout de laatste paar seconden er niet op maar hij is wel bruut

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Maiko
                              Ik vind de Delicious Thunder harder gaan maar die is vooral overdag leuk. Als finale is de Hoogmoed wel indrukwekkender. Je zou nog wel naar salute cakes kunnen kijken met TI boeket of mine.
                              ik betwijfel of dt harder gaat. Misschien ietsjes. Dit potje op het laatst nog gehaald. Geen spijt van. Mooie zilverstaarten, leuk boeketje en harde knallen.

                              Comment


                                2x de Hoogmoed oude versie. Blijft een super leuk potje voor die 5 euro dat ik ze kon krijgen.

                                Komt op 1:39 voorbij, 2 tegelijk.

                                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                                Comment

                                Working...
                                X