Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogmoed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoogmoed wins :P Heb er nog 2 kunnen scoren als vervangend product.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      Ik heb er nog 12 over van vorig jaar. En ik had de Wasp besteld in Lopik maar die was niet leverbaar. Dus krijg ik nu 4 Hoogmoed er bij. Dus heb er nog 16 :-).

      Comment


        ik had er dit jaar 3 , dit was de eerste keer dat ik ze had , maar wat een top cake is dit!

        hij ramt er gewoon alles in een paar sec uit , de witte tails passen er ook perfect bij!

        jammer dat dit het laatste jaar was

        --pyro99
        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

        Comment


          Was echt een leuke knalcake, had deze en de At Once mogen beschouwe ! We hebben met oud en nieuw de Hoogmoed en de At Once achter elkaar geschoten. Heb het gefilmd filmpje zal in de loop van de tijd online komen. De At Once was toch echt de winnaar!
          Deze knalde iets zachter en was ook wat langzamer.

          Dus de At Once is een goede vervanger!
          At Once heeft Mines terwijl de Hoogmoed tails heeft.

          We kregen de At Once ook nog eens met flink wat korting €10 per stuk. Dus toen konden we ze zeker niet meer laten liggen!

          Een afgestoken na een Hoogmoed en de ander na een zelfgemaakte Mascleta, als begin van de finale: 1x At Once 1x Falcon 2x Salute Cake 1!
          Laatst aangepast door tristen; 23 July 2013, 00:36.

          Comment


            klein ochtend projectje afgesloten met 2x Hoogmoed, doodzonde dat we deze komende jaarwisseling waarschijnlijk nergens meer kunnen halen...

            Hier de film

            www.youtube.com/pyroboysNOP

            Comment


              Wat een geweldige cake blijft dit toch.
              Hoop zo dat er een importeur deze cake na maakt.
              Blijft het goed doen, de witte tails zijn geweldig.
              Prijs vond ik hier ook prima op zijn plaats.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Blijft een topper ja, gelukkig ook weer langs zien komen dit jaar en iedere keer blijft het een kick geven die felle witte tails in hoog tempo naar fijne knallen!

                Comment


                  het zijn zeker topper,s ik had afgelopen jaar nog 2 karton,s kunnen scoren !! voor 150, euro per karton.

                  Comment


                    Dat is een zeer nette prijs voor een karton. Dan heb je aardig wat van deze toppers weg mogen schieten! Toevallig gefilmd?
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Dat is zeker een hele mooie prijs ja, en meteen 48 ramcakes haha, dat moet toch ook wel een projectje hebben opgeleverd?

                      Comment


                        Om maar even met de deur in huis te vallen, knallen maar!

                        Comment


                          ze zitten dit jaar in een karton van 12

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door sander17 Bekijk bericht
                            ze zitten dit jaar in een karton van 12
                            waar haal je die info vandaan ?
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door sander17 Bekijk bericht
                              ze zitten dit jaar in een karton van 12
                              helemaal correct!

                              Comment


                                Bij deze nog een video van mijn kant.

                                Wat een pracht 'apparaat' !

                                Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:24.
                                https://www.youtube.com/vuurmetwerk

                                Comment

                                Working...
                                X