Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogmoed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat een gruwelijke cake inderdaad! Die tails doen het hem echt in de straat! En de knallen zijn zeker niet verkeerd. Was wel de minst harde knalcake die ik afgestoken heb dit jaar, maar dat zegt helemaal niet dat deze cake slecht is. Hij schoot lekker snel en dat maakte het echt een topper en unieke cake. Dit is toch wel een cake geweest die het publiek erg leuk vond! Als ik hem afstak ging het publiek helemaal woooow( en dat soort uitspraken ) roepen.


    Had er 6 dit jaar en dat was echt puur een gok omdat iedereen hier er zo verliefd op was, moet zeggen dat ik er ( wanneer die weer terug zou komen ) 6 zou kopen. Jammer hoor dat deze eruit is.

    Comment


      Minst hard? De knallen waren bij mij zeker harder (per 4) dan silver salute ( per 4). Welke knalcake vond jij harder gaan dan?

      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Wat een gruwelijke cake inderdaad! Die tails doen het hem echt in de straat! En de knallen zijn zeker niet verkeerd. Was wel de minst harde knalcake die ik afgestoken heb dit jaar, maar dat zegt helemaal niet dat deze cake slecht is. Hij schoot lekker snel en dat maakte het echt een topper en unieke cake. Dit is toch wel een cake geweest die het publiek erg leuk vond! Als ik hem afstak ging het publiek helemaal woooow( en dat soort uitspraken ) roepen.


      Had er 6 dit jaar en dat was echt puur een gok omdat iedereen hier er zo verliefd op was, moet zeggen dat ik er ( wanneer die weer terug zou komen ) 6 zou kopen. Jammer hoor dat deze eruit is.

      Comment


        De tears of beauty en de thunderstruck gingen stukken harder. Ik zeg niet dat deze cake niet hard is, integendeel juist. Hij ging gewoon lekker rap en gewoon lekker hard.

        Comment


          de knallen waren idd niet super hard, maar met 10 stuks in de finale ging hij flink tekeer, straat compleet verlicht door de mooie tails.
          075 zaantjee

          Comment


            Vond hem wat minder dit jaar, tempo lag nog lager waardoor het idee van zo snel mogelijk leeg rammen leek te vervallen, knallen waren wel lekker.
            Raaddebom.nl

            Comment


              Vond hem vorig jaar ook iets indrukwekkender dan dit jaar. Misschien omdat ik hem nu vaker heb gezien.. Toch leek het tempo wat hoger te leggen waardoor je je geld wel heel snel ziet verdwijnen. Ondanks dat had ik geen spijt dat ik drie van deze cakejes had. De burst is niet loeihard, maar de tails maken dat helemaal goed.

              Comment


                Blijft een heerlijke cake, wij hebben hem overdag per karton tegelijk geschoten, een aantal losse en in de nacht nog een keer een karton tegelijk. Heel ziek, dikke muur van tails, flink geweld van geknal, prachtige cake!

                Comment


                  Bij ons gingen er na 7 secret salutes en 5 silver salutes tegelijk 16 hoogmoedjes tegelijk de lucht in.... Abnormaal man! Zo in een straat, gewoon gekkenhuis. Eigenlijk geweldig wat er te creëren is met consumentenvuurwerk. Het mooiste is wel als je deze cake met meerdere aantallen schiet dat je ze een paar meter uit elkaar zet zodat je een dikke muur in je straat krijgt ipv op 1 punt!

                  Offtopic: Ik heb over deze post volgens mij 7 minuten gedaan... Ben nog steeds helemaal kapoet van oud en nieuw, dus typ niet al te helder meer

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Blijft een heerlijke cake, wij hebben hem overdag per karton tegelijk geschoten, een aantal losse en in de nacht nog een keer een karton tegelijk. Heel ziek, dikke muur van tails, flink geweld van geknal, prachtige cake!
                    Inderdaad, dit was een waar spektakel.
                    Zowel overdag als in de nacht is dit een geweldige cake.
                    Wat een geweldige tails zitten hier in, prachtig.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Dit jaar twee keer de Hoogmoed in mijn collectie en wat waren deze geweldig. Ik had verwacht dat hij korter zou zijn maar de duur was precies goed. Prachtige tails met enorme klappen. Zeker door het aantal schoten. Een van de beste cakes vond ik zelf, zeker als je naar de prijs kijkt. Heb mijn twee Hoogmoedjes beide gefilmd. Straatfilmpjes 2011/2012:

                      Hoogmoed rond 21:00:


                      Hoogmoed na 0:00:
                      Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:21.

                      Comment


                        Ik heb zowel de hoogmoed als de silver salute gehad dit jaar. En ik denk dat de omgeving deze cake toch wel een groter spektakel vond dan de silver salute. Het gejuich was namelijk groter. Alles in 1 keer eruit met die mooie tails maken het gewoon af.
                        https://www.youtube.com/vuurmetwerk

                        Comment


                          Ja hij was zeker mooi, eerste keer dat ik hem had en ik ben blij dat ik hem nog mocht meemaken.

                          Filmpje:

                          Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:21.

                          Comment


                            redelijk prodcut, mijn verwachtingen lagen te hoog door alle lovende verhalen.
                            heb er wel 10 tegelijk afgestoken op mijn mislukte finale pallet.
                            dit gaf wel een leuk stuke spektakel.
                            de zilveren tails zijn wel erg mooi.
                            ik zal later een film posten.
                            075 zaantjee

                            Comment


                              Had ze ook voor het eerst en vond ze echt top. De burst is niet heel hard maar de hoveelheid tergelijk en de tails erbij maken het toch een spectakel blokje.
                              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                              Comment


                                Had ze vorig oud en nieuw en was zeer tevreden over dit ding. Heb op de valreep nog 10 stuks aangeschaft de 31e want ze konden eigenlijk niet ontbreken. Vorig jaar 6 stuks doorgelont met schietlont, dat had ik dit jaar helaas niet voorradig. Dus deze keer 5 stuks met normaal lont maar moet zeggen dat ze zo ook goed uit de verf komen

                                Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:21.

                                Comment

                                Working...
                                X