Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraatzucht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vraatzucht

    Artikelnummer: LE03304
    Artikelnaam: Vraatzucht
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 233 gram
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: 4 traps fluitcake
    Het meest moeilijke menselijke trekje. Vaak een verslaving waar niet tegen te vechten valt, zo ook niet tegen deze cake. Het gaat maar door en het gaat maar door, zie hem maar te stoppen.

    Tijdsduur: 40 sec
    Stijghoogte: 25 meter
    Richtprijs: € 24,50 (2015)



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:05. Reden: Afbeelding en omschrijving toegevoegd
    Laten we lekker link gaan doen!

    #2
    Kijk dit spreekt mij wat meer aan: Cakes rond de €20 die niet meteen je budget opslurpen.

    Kruitgewicht ligt niet echt hoog, ben benieuwd wat voor effecten deze heeft!

    Comment


      #3
      ik denk dat het een soort knalcake is,ben benieuwd

      Comment


        #4
        Toegevoegd: Effectomschrijving: 4 traps fluitcake
        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

        Comment


          #5
          Toch wel uniek te noemen een 4 time whistle effect die hadden we volgens mij nog niet in Nederland.
          Ben dan ook zeer benieuwd hoe die cake gaat!

          Comment


            #6
            filmpje op FPM gevonden die van ene KruitFreak (TT Thunder) is:

            Comment


              #7
              filmpje staat op vimeo, prima fluitpot met een vier-traps, geloof dat ik dit nooit eerder ben tegen gekomen.

              Comment


                #8
                Geweldig, zo'n 4traps fluit! Minpunt vind ik wel de opbouw; 5x5, nogal saai ook al is het geniaal simultaan. Ik had er liever een opbouw in gezien. Maar goed, het is nog steeds een lekker uniek ding met een goeie prijs, ga ik zeker proberen aan te schaffen.

                Comment


                  #9
                  Jongens, voordat jullie je teveel verheugen op dit effect heb ik vernomen dat de cake nog in originele vorm nog moet worden gefilmd.
                  Er zijn wat sample's van gemaakt en deze zijn aangepast, dus beter.
                  Effect blijft dus hetzelfde alleen bijgeschaafd.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Geweldig, zo'n 4traps fluit! Minpunt vind ik wel de opbouw; 5x5, nogal saai ook al is het geniaal simultaan.
                  Laatst aangepast door ylke; 24 October 2010, 10:11.
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #10
                    Het idee erachter bevalt mij. Sterker nog, ie 4 traps fluit is van hoge kwaliteit. In salvo's is een stuk minder saai dan schot na schot zoals bij de Sky Symphony van Beko. Die van Beko is ook leuk hoor, maar na 1x heb je die wel gezien. Echter ben ik het ook met Richardus eens. Salvo's van 5x5 gaat mij wat te snel. Ik opteer voor een opbouw/middenweg: 2x1, 2x2, 3x3 en als finale 1x5.

                    Als dat zo zou zijn, dan zou deze zeker in mijn straat komen. Wellicht zelfs 2 of 3 keer.

                    We wachten de filmpjes geduldig af.

                    Comment


                      #11
                      Ben erg benieuwd hoe de uiteindelijke versie er uit gaat zien én gaat klinken. Op het filmpje vind ik het effect erg goed overkomen en erg speciaal, misschien dat ik hem met wat korting wel haal

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                        Effect blijft dus hetzelfde
                        lijkt me duidelijke taal

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          lijkt me duidelijke taal
                          Niet te letterlijk opvatten, effect fluit hetzelfde, alleen in wat voor salvo's?
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            #14
                            Wat me wel opvalt is de trappen elkaar sneller opvolgen waardoor de tijdsduur van het effect even lang is als bij de 3 traps fluit van de Sky Symphonie.Bij een 4 traps fluit verwacht ik ook een langere tijdsduur.
                            https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                            Comment


                              #15
                              Fantastisch concept. Juist omdat de fluiten korter zijn krijg je een soort staccato.
                              Deze had beter Stalin Orgel kunnen heten dan dat ding van Wolff.
                              Ik probeer deze zeker ergens te kopen als de salvo's net zo gelijkmatig zijn op demo's.

                              Comment

                              Working...
                              X