Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaloers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
    Vind het wel meevallen, word er niet jaloers van.
    Als jij een Buurtass.XXL-cake of 2, 3 doorgelont afsteekt, en je buurman de Jaloers, gaan niet alleen de blikken van je publiek de andere kant op...

    Pure kunst deze cake, nog altijd onovertroffen in creativiteit, timing en schoonheid. Prachtig.

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
      Ik denk het wel!
      Ik heb hem voor het eerst mee mogen maken in real-life, nou ik was helemaal overdonderd! Wat een lustobject! Heb hem toch weer stiekem op mijn lijstje gezet
      Sorry, mag een cake nog zo mooi zijn, 80 euro heb ik 5 andere cakes voor die ik ook in Wshape kan neerzetten. Even mooi.
      Wat dacht je van een Fire Emblem 4x in Fanshape?
      16 staarten x4 is 64 zilveren tails, geen crackling en wel blink boeketten.
      Heb ik meer plezier aan, dan 1 cake die 80 euro kost en binnen een paar seconden klaar is.

      Puur op de schoonheid is het een wonder pot, maar naar de prijs gekeken een grote min voor mij.
      Het leven is een feest!

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
        Sorry, mag een cake nog zo mooi zijn, 80 euro heb ik 5 andere cakes voor die ik ook in Wshape kan neerzetten. Even mooi.
        Wat dacht je van een Fire Emblem 4x in Fanshape?
        16 staarten x4 is 64 zilveren tails, geen crackling en wel blink boeketten.
        Heb ik meer plezier aan, dan 1 cake die 80 euro kost en binnen een paar seconden klaar is.

        Puur op de schoonheid is het een wonder pot, maar naar de prijs gekeken een grote min voor mij.
        En dat is niet het geval met de Monster Jam die je 2x zou nemen? Voor dat geld zet je ook genoeg cakes in een shape om dat na te maken.

        Ben blij dat ik de Jaloers dit jaar wel in de planning heb staan. Vorig jaar was het naar verhouding met mijn budget nog te duur. Dit jaar is het nog steeds een flink bedrag, maar dan heb je wel de mooiste cake van Nederland in je straat!
        De Fire Emblem heb ik ook 4x besteld, dus ik kan nog een vergelijking maken ook We zullen het zien. Daarbij vind ik de Fire Emblem en Jaloers niet echt met elkaar te vergelijken. Jaloers heeft nog een andere soort spinner er in met een soort hummerfluit.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
          En dat is niet het geval met de Monster Jam die je 2x zou nemen? Voor dat geld zet je ook genoeg cakes in een shape om dat na te maken.

          Ben blij dat ik de Jaloers dit jaar wel in de planning heb staan. Vorig jaar was het naar verhouding met mijn budget nog te duur. Dit jaar is het nog steeds een flink bedrag, maar dan heb je wel de mooiste cake van Nederland in je straat!
          De Fire Emblem heb ik ook 4x besteld, dus ik kan nog een vergelijking maken ook We zullen het zien. Daarbij vind ik de Fire Emblem en Jaloers niet echt met elkaar te vergelijken. Jaloers heeft nog een andere soort spinner er in met een soort hummerfluit.
          Monster Jam is inderdaad een andere koek!
          Deze heeft ontzettend grote boeketten en naar mijn mening de snelheid waarmee ik dat niet zou krijgen als ik 6x Wodka Blue in Fanshape zet.
          Om maar een voorbeeld te geven en die is nog steeds altijd 10 euro goedkoper dan deze bak, waar ik nog steeds niet jaloers op ben

          De effecten en de prijs liggen naar mijn mening te ver uit elkaar.
          Het leven is een feest!

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
            Sorry, mag een cake nog zo mooi zijn, 80 euro heb ik 5 andere cakes voor die ik ook in Wshape kan neerzetten. Even mooi.
            Wat dacht je van een Fire Emblem 4x in Fanshape?
            16 staarten x4 is 64 zilveren tails, geen crackling en wel blink boeketten.
            Heb ik meer plezier aan, dan 1 cake die 80 euro kost en binnen een paar seconden klaar is.

            Puur op de schoonheid is het een wonder pot, maar naar de prijs gekeken een grote min voor mij.
            Zo denk ik er ook precies over.
            Raaddebom.nl

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
              Sorry, mag een cake nog zo mooi zijn, 80 euro heb ik 5 andere cakes voor die ik ook in Wshape kan neerzetten. Even mooi.
              Wat dacht je van een Fire Emblem 4x in Fanshape?
              16 staarten x4 is 64 zilveren tails, geen crackling en wel blink boeketten.
              Heb ik meer plezier aan, dan 1 cake die 80 euro kost en binnen een paar seconden klaar is.

              Puur op de schoonheid is het een wonder pot, maar naar de prijs gekeken een grote min voor mij.
              Ik begrijp je standpunt hoor en dat respecteer ik. Snap heel goed dat je er geen €80 voor over hebt!
              4x Fire Emblem is ook prachtig hoor in fanshape, maar met name de boeketten kunnen bij lange na niet aan de Jaloers tippen (ik snap dat de Fire Emblem die je noemt gewoon één van de vele mogelijke voorbeelden is).

              Je kunt met meerdere cakes, zoals het gehele buurtassortiment inderdaad veel meer spektakel en geweld creëren. Dat is zeker waar. Ik denk alleen niet dat je hiermee kan tippen aan het sierlijke, de schoonheid van Jaloers. Alles is gewoon perfect. Vanaf het moment dat het schot gelost wordt tot het moment dat de laatste ster is uitgebrand.

              Maar goed, de vraag is dan inderdaad of je het geld daar voor over hebt. Dat is aan ieder voor zich om te bepalen.

              Comment


                #97
                Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:45.
                [B]D e c e m b e r ! ![/B]

                Comment


                  #98
                  Doet zijn naam echt eer aan. Dit jaar voor het eerst wat een prachtige bak! Genoten! En de buurt ook!

                  Comment


                    #99
                    hij blijft mooi echt een super cake jammer dat we weer een jaar moeten wachten

                    Comment


                      Amen!

                      Wat een blok. Het was mijn duurste cake en schepte dan ook hoge verwachtingen. Deze werden echter volledig waargemaakt. De tails zijn fenomenaal, de fluiters zijn leuk voor de afwisseling in de boeketten zijn erg groot.

                      Als je het geld hebt, maar je twijfelt.. Gewoon doen!

                      Toch is het jammer dat ook bij deze cake de overstap op een andere fabriek merkbaar is. In de film die ik binnenkort plaats zijn de verschillen wel zichtbaar.
                      Laatst aangepast door Pyroguy; 2 January 2012, 22:12.

                      Comment


                        Comment


                          Hierbij dan mijn filmpje, helaas geen beste kwaliteit, maar de verschillen met de eerdere versie zijn er goed uit te halen... Deze versie is mijn ogen echt geen topper meer

                          Filmpje:

                          Comment


                            Wat ik wel erg mis zijn de hummerachtige geluiden die voorheen bij de spinners zaten.
                            Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:45.

                            Comment


                              Precies, dat toffe geluid is verdwenen, de fluiters zijn een stuk minder geworden en de 2 salvo's fluiters zijn nu gelijk. Bij de vorige versie waren de fluiter salvo's beide verschillend. De mooie mine met paars is ook verdwenen, uberhaupt zijn de kleuren veel minder, en de timing is niet meer zo goed als eerst... Dat alles maakt het voor mij gezien de prijs nu meer een flopper dan een topper

                              De boeketten zijn misschien wel wat groter, daar heeft Evelien gelijk in, maar verder...

                              Comment


                                Zeker gezien de prijsstijging van €10 zou je het haast een flopper kunnen noemen ja. De kleuren in de boeketten vond ik nog steeds super, maar de mines waren iets minder kleurrijk. Zoals ik hem nu had, dus met een leuke korting, is het gewoon een goede cake, maar hij mist gewoon het unieke wat hij eerst had. Het publiek was wel onder de indruk btw

                                Ik leg de schuld niet bij Witte Tenten zelf, maar hopelijk is hij volgend jaar wel weer top.

                                Comment

                                Working...
                                X