Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaloers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    speciaal voor de moderator , wat een vervelende en vooral absuurd dure pot hoe verzin je het die prijs effecten zijn ook al niet top in deze combi een absolute No Go laat je nakijken met die prijs beste firma..

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
      Gisteren deze cake in actie gezien bij de besloten demo.
      Hij is echt su-huper goed! Ja, het is echt een bak geld. Maar je krijgt er wel super kwaliteit voor terug! Alles klopt gewoon aan deze waaier. Alles is super strak. De zilveren spinners zijn heel dik en verlichten de wijde omgeving. Meerdere soorten fluiters/gillers zitten erin, wat ook de oren de nodige herrie verschaft. De cake gaat erg breed uit; zeker niet in een smal straatje zetten! Het mooiste aspect vind ik nog wel het feit dat de rijen zo mooi gelijktijdig gaan. Ze gaan tegelijk omhoog, klappen tegelijk uit elkaar! Dát is voor mij een teken van kwaliteit.
      Ik heb hier weinig aan toe te voegen, ook ik heb hem vanavond namelijk live mogen aanschouwen en in het echt lijken de effecten nog wel langer te blijven hangen dan op het filmpje en is hij ook veel indrukwekkender. Echt een super cake dit
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Menasor2002 Bekijk bericht
        speciaal voor de moderator , wat een vervelende en vooral absuurd dure pot hoe verzin je het die prijs effecten zijn ook al niet top in deze combi een absolute No Go laat je nakijken met die prijs beste firma..
        Het is maar net wat je er voor over hebt, en zoals al aangegeven is gaat deze waaier super strak met de schoten tegelijk, dat is kwaliteit en kwaliteit kost geld!

        Comment


          #34
          Deze staat voor zeker op mijn lijst dit jaar
          Waar is deze te krijgen?

          Comment


            #35
            Bij veel, maar niet álle, verkooppunten.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #36
              Zo gisteren deze op de demo gezien. Hij stond al op mijn lijst maar naar de demo blijft hij er ook zeker op staan .

              De effecten zijn breed en volgen elkaar goed op. toppertje dus.
              Gerwin

              Comment


                #37
                Vond hem ook erg goed op de demo, echt een top waaier!

                En tsja, kost wat maar dan heb je ook wel wat!
                FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                Comment


                  #38
                  Is deze door iemand gefilmd gisteren? ben benieuwd.

                  Comment


                    #39
                    Als ik de filmpjes bekijk dan ziet het er erg goed uit. Alleen dan bekijk ik de prijs en dan heb ik zo mijn bedenkingen. Breng deze cake voor 50,- euro op de markt en hij vliegt weg. Nu vind ik hem aan de dure kant. Maar wel mooie en duidelijke effecten.

                    Comment


                      #40
                      Deze nu op 2 demo's gezien en wat is dit een geweldige cake zeg:o.. voor mij een van de toppers van dit jaar!
                      Schiet ontzettend breed, prachtige spinners, fluiters en boeketten! Ik kan er weinig woorden aan vuil maken, de echte liefhebber met een beetje budget moet deze gewoon hebben! Super!

                      Comment


                        #41
                        Hierbij kan ik mij geheel aansluiten bij Morris, wat is deze cake een lust voor het oog.
                        Ook deze staat bij mij hoog op het lijstje
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          #42
                          Dit is inderdaad een goede cake. Kijken of die hier te verkrijgen is

                          Comment


                            #43
                            op de prijs hoef je niet jaloers te zijn

                            Comment


                              #44
                              Het is een mooie cake met bijzondere effecten en fanshape. Alleen zal ik deze uit principe niet aanschaffen omdat ik nooit meer dan 50 euro voor een pot zal betalen!
                              PS. Ik ben niet jaloers op de mensen die deze kopen.
                              Laatst aangepast door Snutareen; 28 November 2010, 19:27.

                              Comment


                                #45
                                Ik wacht nog op wat meer filmpjes of live op een demo, op film komt hij wel goed over maar moeilijk te beoordelen.

                                Voor diegene die hem te duur vinden, kijk eens rond naar een dealer waar je kortings acties hebt dan heb je deze cake wel voor een prijs van 50 euro.

                                Comment

                                Working...
                                X