Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wilde Wieven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Joo, wat is dit een vet pakket! Als dit pakket representatief is voor al het vuurwerk van Marijn komt er volgend jaar zeker meer Marijn! Heb nou 3 cakes van het pakket afgestoken.
    De waaier: Heldere commets en de knallen vlak boven de tubes waren goed hard in real life.
    Gilpotje: Heel appart effect, ze draaiden heel hard rond, waardoor het op kleine cirkeltjes leken die de lucht inschoten.
    Potje met alleen tails: Leuk en sierlijk, me broertje mocht hem aansteken en vond hem erg mooi.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    Comment


      #17
      Gisteravond de resterende 2 cakes en fontein afgestoken. De fontein zorgde voor een lekker verrassingseffect en de mine was 'in de straat' flink huge. Gelukkig voor ons stond de wind precies de goede kant op, anders hadden we lekker een hoop vuur over ons heengehad. De mine bleef namelijk goed lang hangen.

      De 19shots cake was ook heel goed, de effecten waren een stukje kleiner en de burst iets minder als de andere 19shots cakes die ik had, maar de effecten bleven heel lang hangen.

      De Sterke Wendy verraste me echt, dat deze effecten mogelijk zijn met 2 gram per shot!

      Echt een toppakket en zeker voor deze prijs!
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #18
        wat een top parket wij hadden dit parket voor onze vrouwen mee genomen
        en wat denk je ze willen hem volgend jaar weer lol

        Comment


          #19
          Wederom een goed pakket van Marijn. Ik zeg 'wederom', omdat ik vind dat Marijn sowieso echt goede pakketten heeft. Maar deze lijkt er qua prijs/kwaliteit verhouding wel uit te springen.
          Hij was erg snel uitverkocht bij de zaak in Eemnes. Maar we konden er via-via toch nog één regelen voor het personeel. Na sluitingstijd dus voor de deur het pakket de lucht in gejaagd. Er zitten écht diverse effecten in! Elk potje is - hoe klein ook - totaal anders dan de andere. Een glitter tail potje, een fluitpotje, een cake met grote boeketten en prima burst... Echt een erg gaaf pakket voor het geld!
          Laatst aangepast door DarkSoul; 14 June 2010, 15:51. Reden: rare lettertekens vervangen
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #20
            Filmpje gevonden van de Rokerige Anneleen:

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            En de Slimme Mirjam:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #21
              Is die Sterke Wendy nou een Vette Marja maar dan met een salvo spinnersmine die er uit komt? Kwam net niet goed op beeld, maar is volgens mij best leuk. De Slimme Mirjam is ook leuk, maar ik ga geen dikke €40 neertellen voor 2 potjes.

              Comment


                #22
                Moet je ook niet doen 40 euro voor 2 potjes neertellen maar wel voor 6 potjes.
                Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

                Comment


                  #23
                  Nieuwe film - Wilde Wieven 2010
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Laatst aangepast door ylke; 25 October 2010, 19:41.
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #24
                    Beetje laat misschien, maar hier een filmpje van Rokerige Anneleen

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                    Comment

                    Working...
                    X