Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Liefhebber Pakket

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het Liefhebber Pakket

    Het liefhebber pakket bestaan uit:

    Aaltje,
    Deze moeder overste van het vuurwerk is zeer duidelijk aanwezig. Maar liefst 36 x laat ze van zich horen met mooie kleuren en een harde knal.

    Netto Kruitgewicht: 271 gr
    Aantal Schoten: 36 Schots
    Stijghoogte: 35 meter

    Dondersteen,
    Deze kleine jongen zit vool streken. 60 schoten vol kleuren en sterren.

    Netto Kruitgewicht: 271 gr
    Aantal Schoten: 60 Schots
    Stijghoogte: 25 meter

    Hankie,
    Deze jongen blaast hoog van de toren. Hij geeft 72 felle schoten. In prachtige kleuren zoals rode, groene en zilveren sterren. Maar ook rode en groene bloemen vinden hun weg. Met een goede knal is deze pot graag aanwezig.

    Netto Kruitgewicht: 189 gr
    Aantal Schoten: 72 Schots
    Stijghoogte: 35 meter

    Leukje,
    Leuke pot met apart effect. 16 schoten in een potje. Er zit een goede knal in.

    Netto Kruitgewicht: 166 gr
    Aantal Schoten: 16 Schots
    Stijghoogte: 8-20 meter

    Schone Schoonheid,
    Wit, oranje, groene, rode en blauwe kleuren hoog de lucht in.37 schoten met knal.

    Netto Kruitgewicht: 166 gr
    Aantal Schoten: 37 Schots
    Stijghoogte: 35 meter
    Laatst aangepast door Vuurwerkbieb; 14 October 2008, 16:48.
    vuurwerkbieb

    #2
    weet iemand de prijs van dit pakket? of worden de potten misschien ook los verkocht? het staat er niet bij maar ik zou het graag weten!

    rutger
    Knal goed, knal verantwoord!

    Comment


      #3
      Ik zou er maar niet vanuit gaan dat deze potten los worden verkocht. Het is immers echt een pakket wat in één doos zit...

      Vorig jaar kostte deze 110,- euro.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Nieuwe Film - Het Liefhebber Pakket 2010
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Laatst aangepast door ylke; 25 October 2010, 19:47.

        Comment


          #5
          Heerlijk om dit pakket te zien met cakes die allemaal totaal verschillende effecten hebben en stuk voor stuk cakes waar je zeker niet voor paal mee staat. Ik had dit pakket nog nooit gezien, maar ik vind het een prachtige verzameling bij elkaar.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Ik was met oud en nieuw niet heel erg onder de indruk van het pakket, ik vond de effecten nogal 'bij elkaar geraapt' overkomen en bijvoorbeeld de 'Hankie' zag er naar mijn mening nogal chaotisch en niet strak uit. De tails uit het potje 'Aaltje' waren overigens wel geweldig, ontzettend breed zoiets had ik nog niet eerder gezien! Maar volgend jaar koop ik toch iets anders van m'n geld. Zoals de naam van dit pakket doet vermoeden, het is voor de liefhebbers .
            Gr. Alex:bye:

            Comment


              #7
              Nog een liefhebber van Marijns uitzonderlijke effecten die dit pakket in de straat heeft meegemaakt? Ik vraag me vooral af of er nou echt een apart zoemgeluid zit bij het opstijgen van de bombettes in de Leukje en hoe groot/apart die gekke dingen uit de langdurige Dondersteen zijn. Voor die twee en Hankie zou ik dit al bijna aanschaffen; mooi voorbeeld van Marijns vernieuwingsdrang en durf om bijzondere effecten op de markt te zetten

              Comment

              Working...
              X