Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Felle Nel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Felle Nel

    Artikelnummer: 026
    Artikelnaam: Felle Nel
    Netto Kruitgewicht: 268.2 Gram
    Effectomschrijving: Deze dame weet van aanpakken. Met witte en groene sterren zal zij op felle wijzen de lucht prachtig versieren. De harde kern zal voor harde knal zorgen
    Stijghoogte: +- 35 Meter
    Richtprijs: €20,-


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Gerwin; 19 January 2008, 22:37.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Hier een filmpje van de cake Felle Nel
    Deze film is afkomstig van de website van de Witte TentenVerhuur.
    Deze cake is ook geschoten tijdens de finale van de demo op 13 december.

    Comment


      #3
      het bijzondere aan deze cake is zonder twijfel het "draakspuw-effect" als ik het zo mag noemen.

      een effect die je weinig tot niet tegenkomt, verder lijkt het alsof ik nog iets speciaals zie (deze cake heb ik zelf nooit gehad) het lijkt alsof de geschoten balls, inclusief tails met een "twist" omhoog gaan...maar misschien ligt het aan het filmpje of mn ogen. goede tijdsduur heeft de cake trouwens.
      vuurwerkbieb

      Comment


        #4
        Nieuwe beelden dankzij Freakpyromaniacs: http://www.freakpyromaniacs.com/movi...arijn_2008.wmv
        vuurwerkbieb

        Comment


          #5
          Dit is zeker wel een toppertje voor die prijs. Hij kost inclussief de 15% korting bij Roenhorst nog maar 14,45... daarvoor krijg je een halve 500 grammer met speciale effecten, lange tijdsduur en harde knallen. AANRADER!!!

          Comment


            #6
            Volgens mij was dit de cake die op de demo uitblonk door de schitterende, spinning tail achtige effecten met rode en groene tips aan de bovenkant. De zilveren whirls waren erg fel, echt wat voor Felle Nel dus, en Felle Nel is bij mij flink gestegen in aanzien!

            Comment


              #7
              Felle Nel is idd erg leuk. Ik had hem vorig jaar en was erg verast

              Comment

              Working...
              X