Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zware jongens [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    kreeg deze gratis bij mijn bestelling, en is dan ook de eerste keer dat ik met marijn in aanraking ben gekomen. Ik ben positief verrast door deze cake. Ik had minder verwacht van deze cakes en gaf een heerlijk irritant gegil. Video volgt later

    Comment


      Gisteren beide Zware Jongens tegelijk afgestoken! Wat een geweld, die fluiters door elkaar heen met allemaal die effecten in de lucht. Helemaal geweldig!
      Het was zo'n geweld dat na afloop werd geklapt door iedereen alsof het de finale was.. terwijl het pas het begin was
      Superpotjes.. volgend jaar zeker weer.. en dan per 4??!!

      Comment


        Ongelofelijk irritant zijn deze cakes ! Had ze 2x (dus 4 cakes). Begonnen met 1 losse welke na 30-35sec overliep in de andere 3. Nou zeg, wat een gekkehuis! Het publiek wist niet wat ze overkwam. Werd meteen even stil in de omringende straten . Toppertjes, volgend jaar zeker weer!

        Comment


          Super hoor, heerlijke geweld (wel 2x tegelijk schieten).
          Wat me ook opviel dat het effect zo hoog komt.
          Groeten...:)

          Comment


            Wat een geweld deze cakes. Die fluiters maken zo'n scherp geluid, vooral bij de laatste schoten als het tempo nog wat wordt opgeschroefd is het geluidsniveau bijna oncomfortabel. Een gedeelte van de familie ging naar binnen toen ik zei dat ik cake B af ging steken, want het geluid was hen te scherp ;) Voor mij komt deze er volgend jaar zeker weer, en misschien dan wel 2 pakketjes. (Vond cake A qua effect wel mooier dan B)

            Comment


              Echt geweldige cakes!
              Heb ze gisteren per 4 geschoten, helaas wel een beetje mistig en niet een al te beste camera, maar ik wil het jullie niet onthouden!

              Laatst aangepast door Cresco; 1 January 2011, 23:49.

              Comment


                Ik vond ze geweldig, net als de rest van Marijn wat ik mijn collectie had.
                Ze bleven maar doorgaan. Geweldig die heerlijke fluit met een mooie tail, gevolgd door mooie boeketten. Toppers, volgend jaar zeker weer!

                Comment


                  Ze gingen per 4, gewoon weer een geweld van jewelste! Net als ik verwachtte, maar dan weer net wat beter. Aan het einde leek hij wel wat sneller te gaan, maar per 4 gewoon volle bak ellende haha.

                  Comment


                    heb ze dit jaar 2x doorgelont met de thor aircraft,
                    was een leuke combi!!

                    hieronder de filmpjes:

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        Zware jongens A+B

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        Felle fluiten met mooie boeketen. Ik snap wel waarom die zoveel verkocht is

                        Comment


                          had ze dit jaar weer, helaas was mn budget te klein om er meerdere van te nemen.

                          wat blijven dit toch geweldige potten!

                          zo meesterlijk! en omdat de meeste hier in de omgeving niet zo ver van huis vuurwerk gaan halen (of niet weten waar ze marijn kunnen kopen ookal leg ik het ze zo vaak uit) krijg je daardoor toch iedere keer weer leuke reacties!

                          gaf een heerlijk stukje geweld toen de zware jongens werden gecombineerd met een paar original potten van de overbuurman

                          volgend jaar weer, hopelijk kan ik er dan weer wat meer aan uitgeven, zodat ik er ook wat tegelijk kan gaan schieten

                          Comment




                            Foto niet gebruiken zonder toestemming

                            Comment


                              Iemand enig idee hoeveel van deze pakketjes er in een karton zitten?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                                Iemand enig idee hoeveel van deze pakketjes er in een karton zitten?
                                4 setjes van 2


                                8 cakes in totaal zeg maar!

                                Comment

                                Working...
                                X