Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zware jongens [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nog altijd blijft dit pakket gewoon heel apart en vooral onwijs irritant. Per 1 vond ik hem aardig, maar in de finale per 3 gewoon super. Ik doe er zelf 4 aan het eind van het jaar.

    Comment


      Ik heb ook een pakket op mijn lijst staan voor mijn fluitprojectje! Ik ga ze combineren met Concerto Rosso en Playful Fairy! Dat wordt puur genieten Voor mij in ieder geval..

      Comment


        Pijn aan de oren met deze supercakes!
        De krijsende fluit gaat door merg en been, nog steeds erg vet

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          Demo Elementum FX 9 december 2010
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

          Comment


            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            vuurwerkbieb

            Comment


              heb ze voor het eerst dit jaar als ik alles zo lees zijn het geweldige potten
              hoop dat het geen miskoop is

              Comment


                @Dunnes, dit zijn inderdaad echt mooie potten hoor! Heb ze vorig jaar op het laatst nog erbij gekocht, maar je krijgt zeker waar voor je geld!
                Life is like a box of fireworks. You never know what you're gonna get.

                Comment


                  heb net de pot voor het eerst gehaald, maar hij oogt zo klein...

                  hoop dat de inhoud me dan maar zal verrassen!

                  Comment


                    Heb de zware jongens drie keer dit jaar. Vorig jaar ook gehad, fantastisch cakes zijn het.

                    Comment


                      De Zware Jongens maken altijd deel uit van mijn collectie. Inderdaad, de cake is klein, maar het effect is in een woord geweldig. Hij gaat maar door!
                      Ik ben benieuwd of jij ook positief wordt verrast!

                      Comment


                        Morgen gaan 9 Zware Jongens tegelijk de lucht in. Vorig jaar zes en dat was al een lekkere chaos. Ben benieuwd!

                        Laatst aangepast door vuurwerk-freak; 30 December 2010, 21:15. Reden: Film toegevoegd

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door jappie92 Bekijk bericht
                          heb net de pot voor het eerst gehaald, maar hij oogt zo klein...

                          hoop dat de inhoud me dan maar zal verrassen!

                          Reken maar dat je blij verrast zult zijn.
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            OMG wat een potten zijn dit! had de A en B tegelijk afgestoken en wat een geweld is dat. keiharde fluiten en de hele lucht gevuld met mooie boeketten en harde knallen! echt toppers zijn dit.

                            Comment


                              De eerste reactie van ons was "WAUW"! Geweldige cakes met schitterend effect en een zacht prijsje!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pirat Bekijk bericht
                                De eerste reactie van ons was "WAUW"! Geweldige cakes met schitterend effect en een zacht prijsje!
                                Zacht prijsje ben ik het niet mee eens. Ze stellen per stuk niet veel voor, maar met z'n 2 tegelijk is het heerlijk geweld maar daar betaal je dan gelijk 60 euro voor en voor dat geweld is er wel wat meer geweld binnen te halen!

                                Comment

                                Working...
                                X