Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zware jongens [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik heb ze ook besteld, ik ga ze tegelijk schieten, geweldige cake's dit!

    Comment


      #32
      Wat een zware dingen zijn dit zeg. Deze potten doen hun naam ècht eer aan.
      Laatst aangepast door Viva la Bang; 23 August 2011, 13:18.

      Comment


        #33
        Heb deze zelf afgestoken en ik ben echt helemaal weg van deze potten. Wat een pleurisherrie en heerlijke boeketten geeft deze zeg!

        Comment


          #34
          Hahahahaaaaaa ik werd helemaal gek, ik had A + B beide tegelijk aangestoken.
          Halverwege versnelde deze jongens nog eens, prachtig dtuk vuurwerk van Marijn.
          Komend jaar 4 Zware jongens tegelijk!
          [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

          Comment


            #35
            Ja de zware jongens blijven een verhaal apart
            Een uniek stukje vuurwerk voor een in verhouding goede prijs
            Helemaal leuk wordt het als je er een paar naast elkaar afsteekt
            Deze blijft goed en ook volgend jaar weer in de collectie

            Comment


              #36
              Dit was echt mijn topper van de avond! Allebei de Zware Jongens heb ik tegelijk afgestoken, in V-shape. Filmpje kom later.
              Eigelijk stonden de plankjes iets te schuin, waardoor de cakes erg van elkaar vandaan schoten. Mijn vader heeft ze dus ook niet allebei in beeld gekregen. Maar wat gaan deze dingen lekker! Die fluit is echt een categorie apart. Wat gaan je oren daarvan tuiten zeg! Met dan ook nog een formidabele knal aan het eind. Echte toppers voor dit geld.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #37
                Ook ik had deze dit jaar in de collectie, wat een prachtig stukje vuurwerk!

                Heerlijke fluit, unieke tail, prachtige boeketten! van mij hadden de boeketten iets lager gemogen, maar zo heb je wel langer profijt van de fluit.

                Comment


                  #38
                  ik heb ze gister voor het eerst gehoorde leuke ding vooral dag gegil me broer had er 2 tegelijk af gestoken was egt helemaal geweldig

                  Comment


                    #39
                    dat dit maar 388 gram is, niet normaal. je gaat je bijna afvragen of alle 500-grams cakes wel echt 500 gram zijn ;) maar ja dit is een oude discussie.

                    kunnen we volgend jaar een 500 gram zware jongens en 500 gram versie van de binkies verwachten? dan reserveer ik bij deze een karton ;)
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #40
                      Zelf hadden we 4x dit zware jongens assortiment, en ze blijven gewoon ge-wel-dig. Wat een oorverdovende toppers!
                      Once a pyro, always a pyro

                      Comment


                        #41
                        Ik had de 30e nog een zware jongen afgestoken en we staken stipt 12 uur op 2 posten de zware jongens A en B af, wat een geweld om zo het nieuwjaar in te gaan.

                        Dit gaf echt een oud en nieuw gevoel!

                        Comment


                          #42
                          Hier ook 4maal het assortiment aangeschaft. Wat een pracht vuurwerk is het toch. De tails blijven in naar mening het mooiste uit de pot.
                          Gr. Alex:bye:

                          Comment


                            #43
                            Ook dit jaar weer 3 dozen gehad dus 6 stuks allemaal tegelijk om half 1 wat een geweld supper bakken dit
                            Gerwin

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                              Dit was echt mijn topper van de avond! Allebei de Zware Jongens heb ik tegelijk afgestoken, in V-shape. Filmpje kom later.
                              Eigelijk stonden de plankjes iets te schuin, waardoor de cakes erg van elkaar vandaan schoten. Mijn vader heeft ze dus ook niet allebei in beeld gekregen. Maar wat gaan deze dingen lekker! Die fluit is echt een categorie apart. Wat gaan je oren daarvan tuiten zeg! Met dan ook nog een formidabele knal aan het eind. Echte toppers voor dit geld.
                              En zoals belooft is hierbij mijn filmpje!
                              KLIK HIER voor de film! A en B gaan tegelijk af, in V-shape. Je hoort ze allebei, maar er paste er maar één in beeld.



                              Ook nog even een foto:

                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                #45
                                Zware jongens in actie:

                                Internationaal gepubliceerd paardenfotograaf met meer dan 10 jaar ervaring. Van een liefdevolle fotoshoot met paard of pony tot artistieke blackfoto's: alles is mogelijk. Ook workshops paardenfotografie & nabewerking.

                                (de foto mag niet worden gebruikt mits er toestemming is van de fotografe)
                                Gr. Alex:bye:

                                Comment

                                Working...
                                X