Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zware jongens [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    4 pakketjes

    Comment


      mooi aantal .. daar gaan we maar eens een kartonnetje van aanschaffen denk ik dit jaar.
      Vond dit afgelopen jaar echt geweldige cakes. De fluit is zeer irritant en de boeketten zijn leuk!

      Comment


        Zijn zeer leuk in grote getallen. Mijn finale was 12 zware jongens, echt een mooi spektakel .

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
          Zijn zeer leuk in grote getallen. Mijn finale was 12 zware jongens, echt een mooi spektakel .
          Krijgen wij hier een filmpje van te zien?

          Comment


            Jazeker,
            De laatste minuut ongeveer van het volgende filmpje:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
              Jazeker,
              De laatste minuut ongeveer van het volgende filmpje:

              http://www.youtube.com/user/rivijo11.../2/BdGPDvYhO54
              potverdorie wat een leuk showtje man, complimenten hoor.
              VEILIGHEID EERST

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
                Jazeker,
                De laatste minuut ongeveer van het volgende filmpje:

                http://www.youtube.com/user/rivijo11.../2/BdGPDvYhO54
                nice! heel gaaf gedaan. ook origineel einde van een show.

                Comment


                  Geweldig hoor 12 Zware jongens wat een geweld zeg

                  Comment


                    Zeker een lekker potje vooral in meervoud.
                    Project mag er ook wezen top man!
                    Even a broken clock is right twice a day.

                    Comment


                      bedoel je met 12 keer zware jongens:
                      12 keer een cake, dus je hebt zware jongens als pakket 6 keer gekocht?
                      of dat je 12 keer het pakket hebt gekocht, dus 24 losse cake's?
                      DarkSoul is soms een inspiratierover!

                      Comment


                        Dit waren 6 pakketten. Dus 6x zware jongens A en 6x B. 12 zware jongens dus.

                        Comment


                          Dat is dan nog redelijk betaalbaar, als je een groot budget hebt.
                          Komt neer op zo'n 250 euro als je de juiste winkel met korting zoekt.
                          Ik zal het geld er wel voor over hebben.
                          Ik ga er eens over na denken, want vind je film geweldig.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            De adviesprijs van de Zware jongens is dit jaar € 66.00.
                            Ondanks dat het een behoorlijke prijssitijing is heb ik het er nog steeds voor over. Het zijn wel 2 (bijna)400 grammers, en € 33.00 per stuk is dan nog steeds een nette prijs in mijn idee.
                            Laatst aangepast door Viva la Bang; 23 August 2011, 13:27.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Persoonlijk vind ik 33 euro voor een 400 grammer best wel wat. Ik ken zware jongens zelf niet mar moet wel heel wat zijn dan. Gre etz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                                De adviesprijs van de Zware jongens is dit jaar € 66.00.
                                Ondanks dat het een behoorlijke prijssitijing is heb ik het er nog steeds voor over. Het zijn wel 2 (bijna)400 grammers, en € 33.00 per stuk is dan nog steeds een nette prijs in mijn idee.
                                Is dit al bevestigd vanuit Witte tenten/Marijn vuurwerk zelf? Punt is een beetje dat er prijzen staan op de site van goedkopervuurwerk... Maar 100% weten we het nog niet zeker of dit de adviesprijzen zijn van 2011/2012. Of kan jij het wel bevestigen?

                                Comment

                                Working...
                                X