Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blonde Greet [Uitloop 2016]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blonde Greet [Uitloop 2016]

    Artikelnummer: 084
    Artikelnaam: Blonde Greet
    Netto Kruitgewicht: 486gram
    Effectomschrijving: met een beetje rood en groen houd ze het verder graag bij goud en zilver. het geknetter en geknal maakt deze pot tot een topper
    Stijghoogte: 35 meter
    Film: Demo Witte Tenten Verhuur Rechtermuisknop doel opslaan als!!!
    Richtprijs: €50,-



    Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 3 February 2016, 13:18.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Een filmpje van de cake Blonde Greet

    Comment


      #3
      Een filmpje van deze cake is aan de beginpost toegevoegd.
      Met dank aan Gerwin die deze film mogelijk heeft gemaakt.

      Comment


        #4
        mooie bak , goede prijs , heldere kleuren , mooi effect alleen vind dat de crackling nog wel iets hard en voller mocht . maar toch een topper

        Comment


          #5
          Ik kan die filmpjes niet meer afspelen op die site hebben jullie dat ook ??? Ik krijg een quicktime logo met een vraagteken erin te zien.

          Comment


            #6
            een pot die twee effecten afwisselend en een goede finale heeft. mij iets te saai en ik vind de prijs / kwaliteits verhouding voor deze cake niet goed. in mijn ogen 10 euro minder waard.
            vuurwerkbieb

            Comment


              #7
              Nieuwe beelden dankzij Freakpyromaniacs: http://www.freakpyromaniacs.com/movi...arijn_2008.wmv
              vuurwerkbieb

              Comment


                #8
                50euro voor de Blonde Greet, een leuk product afwisselend met glittering effecten met goud en crackling.

                Films van de demo avond van gister, eerst per stuk geschoten en daarna 7 naast elkaar:
                Blonde Greet
                7* Blonde Greet
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #9
                  Deze cake zat ook in mijn collectie. Was tevens mijn grootste en duurste pot. Ik houd zelf ontzettend van dit soort glitter willows. Die gaan altijd samen met snoeiharde bursts. De glitter in verschillende kleuren was erg mooi, en langdurig. Een aantal crackling boeketten is ook een goede combinatie bij de willows. Er zat een erg lekker tempo in deze cake, en de schoten kwamen echt hoog. De finale is ook helemaal top!

                  KLIK HIER voor de film!
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    Bedankt voor het filmpje Darl Soul.
                    Ik vond het ook erg goed, om dezelfde reden als jij.
                    Snel tempo, harde burst en mooi en breed uitgevoerde willows
                    Ik had hem gelijk met Piet de Wiet afgeschoten.
                    Mijn filmpjes komen later

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                      Deze cake zat ook in mijn collectie. Was tevens mijn grootste en duurste pot. Ik houd zelf ontzettend van dit soort glitter willows. Die gaan altijd samen met snoeiharde bursts. De glitter in verschillende kleuren was erg mooi, en langdurig. Een aantal crackling boeketten is ook een goede combinatie bij de willows. Er zat een erg lekker tempo in deze cake, en de schoten kwamen echt hoog. De finale is ook helemaal top!

                      KLIK HIER voor de film!
                      Is een mooie cake , dat zeker. Maar waarom die crackling(chrysantemum)er tussen zit is mij een raadsel , ik heb het wel beetje gehad hiermee , bijna iedere consu cake bevat crackling !!!.
                      Dat doet in mijn ogen de willows geen goed , maar ja ieder zijn smaak toch?
                      Dan vind ik de Beko Supreme en de Bonfireworks Outrageous van een hoger nivo, terwijl deze nog een tandje goedkoper (lees : minder duur)zijn

                      Best wishes
                      Mek

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                        Bedankt voor het filmpje Darl Soul.
                        Ik vond het ook erg goed, om dezelfde reden als jij.
                        Snel tempo, harde burst en mooi en breed uitgevoerde willows
                        Ik had hem gelijk met Piet de Wiet afgeschoten.
                        Mijn filmpjes komen later
                        Ik ben zelf ook erg te spreken over het filmpje De fotocamera van mijn ouders kan onverwacht goede films maken hoor! De kleuren komen goed uit, en ook de anders zo lastig te filmen zwakke effecten als het goud van de willows staat er goed op.
                        Dus jij had wel de Piedewiet weten te bemachtigen? Zeker omdat je voorbesteld had? Hij stond bij mij ook hoog op de lijst, maar was helaas al erg snel op. Ik geloof al de 29e, anders de 30e. De Piedewiet is toch behoorlijk goedkoper dan deze... Hoewel ik deze glitter willows mooier vind.

                        Kan je "komen later" specificeren?
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                          Ik ben zelf ook erg te spreken over het filmpje De fotocamera van mijn ouders kan onverwacht goede films maken hoor! De kleuren komen goed uit, en ook de anders zo lastig te filmen zwakke effecten als het goud van de willows staat er goed op.
                          Dus jij had wel de Piedewiet weten te bemachtigen? Zeker omdat je voorbesteld had? Hij stond bij mij ook hoog op de lijst, maar was helaas al erg snel op. Ik geloof al de 29e, anders de 30e. De Piedewiet is toch behoorlijk goedkoper dan deze... Hoewel ik deze glitter willows mooier vind.

                          Kan je "komen later" specificeren?
                          Later zal uiterlijk over een week zijn
                          Een kennis van mij gaat er mee aan de slag maar die heeft wat tijd nodig

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            Later zal uiterlijk over een week zijn
                            Een kennis van mij gaat er mee aan de slag maar die heeft wat tijd nodig
                            lange week Fred.
                            komen je filmpjes nog online als ik vragen mag, ben erg benieuwd namelijk

                            Comment


                              #15
                              Ik heb bij de demo van Happy Copy, Den Haag, wat foto's kunnen schieten van deze cake.


                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment

                              Working...
                              X