Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Archief] Grof Geschut

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Archief] Grof Geschut

    Artikelnummer: 056
    Artikelnaam: Grof Geschut
    Netto Kruitgewicht: 480 gram
    Effectomschrijving: deze pot ramt het er echt uit, het vele knalkruit zorgt voor hard geschut. lekker heftig stuk vuurwerk
    Stijghoogte: 40 meter
    Richtprijs: €65,-

    Meer informatie komt zo snel mogelijk.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 3 February 2016, 13:19.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Hier nog een filmpje van deze cake:

    Comment


      #3
      lijkt wel Iraq man! wel super vet!
      Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

      Comment


        #4
        schiet een aantal salvo,s van blauwe mines met dikke gouden brocades erboven

        Comment


          #5
          hoi hier ben ik weer ik heb deze bij mijn bestelling hij is 4,9 kilo zwaar 480 gram kruit verdeelt over 32 shots de pijp diameter is iets van 30mm het is dus een zware fanshape cake

          Comment


            #6
            gisteren afgestoken als finale het was de kers op de sorbet hij ramde blauwe kogels en gouden staarten met zeer brede gouden regens de lucht in









            we are together the legion of fire
            fireworks are our weapons
            we let the earth tremble
            one day a year we are soldiers
            its time to surrender
            and lay down your weapons
            and smell blackpowder in the morning

            Comment


              #7
              deze cake is in het echt volgens mij niet normaal meer....het blauw spettert er vanaf dichtbij de grond, de prachtige gouden boeketten in de lucht maken het af en de manier waarop er geschoten wordt is een lust voor de ogen en oren. prachtig! jammer van de prijs, maar voor bijzonder vuurwerk moet je meestal de hoofdprijs betalen. tis niet anders.
              vuurwerkbieb

              Comment


                #8
                Ik heb deze afgelopen jaarwisseling er nog bij genomen omdat mijn New York van dynasty niet geleverd was, en ik kan zeggen dat dit echt een ontzettend goeie pot is!!
                Ongelofelijk hoe hard deze pot knalt, hij doet zijn naam zeker eer aan! De effecten zijn ook ontzettend groot, en ik kan je vertellen dat dit de verrassing van het jaar was voor mij!
                Grote kans dat deze er dit jaar weer komt als mijn budget het toe laat!

                Comment


                  #9
                  ik dacht dat dit een knal cake was
                  maar dit is veel beter
                  02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                  Comment


                    #10
                    Nieuwe beelden dankzij Freakpyromaniacs: http://www.freakpyromaniacs.com/movi...arijn_2008.wmv
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #11
                      Ook hier weer het tempo aangepast zie ik tot mijn grote teleurstelling. Waar hij eerst in een seconde of 22 weg geschoten was, is het nu toch al weer zeker 30!
                      Erg jammer, ik twijfel nog of ik hem wel ga halen..
                      Ik wacht even af tot de demo, als ik daar nog steeds zo onder de indruk ben van de cake als dat ik was dan haal ik hem wel.

                      Comment


                        #12
                        Waarom zegt iedereen dat overal de tempo is aangepast ? dit zijn allemala cakes van afgelopen jaar! dus is niks aangepast gezien dat niet kan!
                        Gerwin

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                          Waarom zegt iedereen dat overal de tempo is aangepast ? dit zijn allemala cakes van afgelopen jaar! dus is niks aangepast gezien dat niet kan!
                          Dat "iedereen", ben ik 2 keer geweest..
                          Gaat om deze cake en om Tante Sjaan.

                          Maar hoe kan het dan dat de cake op het filmpje van de site van Marijn maar 22 seconden duurt en bovendien de 4 schoten telkens razendsnel afvuurt, En op het filmpje van FPM de cake ruim 30 seconden duurt, en de schoten veel rustiger uit de cake komen?

                          Ik vond het zelf ook al vreemd inderdaad maar dat het zo is, is een feit. En ik heb deze cake vorig jaar gehad, en ik kan me herinneren dat deze toen ging als op het filmpje van Marijn. M.a.w. ik snap er niks meer van in iedergeval

                          Comment


                            #14
                            Erg vreemd dan iig maar we zullen het de 28ste zien
                            Gerwin

                            Comment


                              #15
                              en is er iets veranderd aan de cake?

                              Comment

                              Working...
                              X