Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groentje [Uitloop 2016]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Groentje [Uitloop 2016]

    Artikelnummer: 045
    Artikelnaam: Groentje
    Netto Kruitgewicht: 302.5 gram
    Effectomschrijving: dit zeer kleine potje heeft een enorme kruit inhoud, een zeer sierlijk sterrendal
    Stijghoogte: 40 meter
    Richtprijs: €20,-

    Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 3 February 2016, 13:39.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Hoeveel schoten telt deze pot?

    Adviesprijs dit jaar is rond de 20 euro.

    Comment


      #3
      Deze cake telt 25 schoten.
      Zie ook het filmpje van Vuurwerk Tilburg.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Zeer mooie cake, gewoon lekker ouderwets 1 effect en 25 schoten voor 20 euro is niet veel.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
          Zeer mooie cake, gewoon lekker ouderwets 1 effect en 25 schoten voor 20 euro is niet veel.
          bij vuurwerkland-steenbergen is deze maar 15 euro. echt een aanrader. het enige commentaar is, is dat het nogal eentonig is maar de kwaliteit is goed

          Comment


            #6
            Heb deze zelf gehad en was hier zeer over de te spreken. Mooie grote boeketten en dat het dan eentonig zou worden doet daar niets aan af, gewoon een geweldige pot voor na 12 uur die echt wel opgemerkt wordt.

            Comment


              #7
              Hier 2 stuks tegelijk.
              En dat voor een aanbieding van 15 euro per stuk.
              Prachtig dat groen.
              Wederom wéér een topper van Marijn.
              [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

              Comment


                #8
                Groentje - Marijn - Demo Garskamp Apeldoorn december 2008

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #9
                  volgens mij had ik hier al eerder een reactie op gegeven, maar zie em nergens meer staan. dus nog maar een keer.

                  ik blijf deze cake eentonig vinden....volgens mij is de kleur groen wel bijzonder mooi uitgevoerd en het blinkin' effect ook, echter deugt deze cake wel? sommige bursts zijn goed andere bursts lijken niet zo te gaan als het hoort te gaan. hoort dit zo? of niet?
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #10
                    Ik was al lang op zoek naar een cake met het effect van de groene blinkers finale van de Stars Over Paris. En volgendsmij komt deze wel in de buurt. Alleen vind ik het jammer dat sommige effecten eruit ploffen. Ik vind 20 euro wel een beetje duur omdat hij toch nog wel wat te eentonig is. Hij had van mij wel wat sneller mogen schieten. Maar als er een Marijn dealer hier dicht in de buurt komt dat koop ik hem wel in de voorverkoop voor 19,- euro.

                    Comment


                      #11
                      Ik vind het een geweldige cake, niet eentonig, want hij ramt zulke grote boeketten eruit, dat verveelt niet.

                      Echter zie ik nu de film van de demo in Garskamp, die versie is dan van 2008 ofzo, want vind hem niet goed overkomen zo, zoals Rob zegt, niet alle burst goed, komen niet allemaal lekker tot uiting....

                      Dit jaar was ie uitverkocht, heel erg jammer, had hem toch graag gewild.

                      Comment


                        #12
                        Hij komt op het filmpje ook niet zo mooi over. Maar hij is wel degelijk mooi. Als de boeketten goed klappen, dan heb je echt grote volle boeketten.

                        Comment


                          #13
                          Ik had hiervan twee stuks en die heb ik in w-shape gezet....echt geweldig!
                          Volgend jaar bestel ik hem zeker weer. (en nee, geen filmpje, sorry...)

                          Comment


                            #14
                            2x Groentje:

                            Comment


                              #15
                              klopt het dat dit topic hier twee keer staat? op de volgende pagina staat namelijk ook een topic over groentje valt me nu opeens op

                              Comment

                              Working...
                              X