Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nijdige Naarling

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nijdige Naarling

    Artikelnummer: 073
    Artikelnaam: Nijdige Naarling
    Netto Kruitgewicht: 495 gram
    Effectomschrijving: veel kleuren zoals blauw,rood,citroen geel,oranje en nog veel meer zullen bij deze naarling de revue passeren
    Stijghoogte: 35 meter
    Richtprijs: €45,-

    Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Gerwin; 19 January 2008, 22:32.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    37 shots verschilende kleuren peonies

    Comment


      #3
      ook zeer vet wat een tempo en lekere burst een tante zij de knal mag wel wat minder en ik vind dat het zo hoort de knal lekker hard en krachtig en volle boeketten met een snel tempo en zeker zijn geld waard

      Comment


        #4
        Hier het filmpje.
        Ik moet zeggen dat het toch wel een aardig potje is.


        2011, denk!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
          Hier het filmpje.
          Ik moet zeggen dat het toch wel een aardig potje is.


          http://vwc.pyroworld.nl/marijn/MAR_nijdige_naarling.mpg
          Filmpje doet het niet bij mij hier een ander filmpje: http://www.witte-tentenverhuur.nl/vu...ige%20naarling

          Comment


            #6
            Het tempo bij deze cake is voor mij het tempo zoals het hoort te zijn. Je zult dan ook niet snel 2 dezelfde cakes hoeven te kopen (wat ik vaak wel doe voor meer tempo/geweld) omdat deze cake standalone al goed is.

            Comment


              #7
              een cake die er op "groentje" van marijn lijkt, echter met meer tempo, met een finale en niet puur groen. en voor meer dan de dubbele prijs haha.

              tsja het is niet mijn ding laat ik het zo zeggen. ik vind het iets te standaard.
              vuurwerkbieb

              Comment


                #8
                In de eindejaarsschow 2007-2008 van Stef (Giron) kom je de Nijdige Naarling ook tegen:

                voor film en schietlijst:

                Comment


                  #9
                  geweldige cake, maar voldoet toch niet aan mijn wensen:

                  te lang gaat het door met het zelfde effect en geen afwisseling.. de finale maakt het wel goed

                  Comment


                    #10
                    Hier is mijn film van de Nijdige Naarling, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #11
                      Onder het credo: "gelukkig hebben we de films nog", is hier mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Wel drie stuks tegelijk.


                      Deze cake kenmerkt zich door KEIharde burst, en super grote boeketten.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment

                      Working...
                      X