Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vetjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik vond de Vetjes erg tof. Het is een uniek stuk vuurwerk, met alleen mines, en geen klappen. Maar die lift...! Zo een heerlijke doffe stoot! Erg leuk ook dat elk schot andere uitwerking heeft.
    De Vette Marja schiet twee schoten (tubes) tegelijk. De Vetjes één voor één. Dus per schot heeft de Vetjes ongeveer half zo veel kruit en is daarmee minder vol. De hoogte is erg afhankelijk van de uitwerking (ook te zien op mijn film). De gouden regen schoten zijn eigenlijk identiek aan Vette Marja (maar dan half zo veel kruit). De blauwe/witte kogels komen nog hoger dan Vette Marja. De crackling komt juist weer wat lager.
    Ik heb hem op mijn lijst
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #32
      Wat een prachtig stuk vuurwerk. Deze heb ik nu 2x op een demo mogen aanschouwen. De mines zijn erg goed en breed. In de straat ga je hier zeker hoge waardering mee scoren want het is eens een ander effect dan de meeste mensen gewend zijn. Topper!

      Comment


        #33
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        vuurwerkbieb

        Comment


          #34
          Ik vind het er aan af te zien dat hier maar 1 tube per mine gebruikt wordt itt 2 tubes bij Marja. Na het demofilmpje vind ik door de magerheid van de mines de prijs discutabel worden en wacht ik wel rustig straatervaringen af, en bestel 'm misschien volgend jaar.

          Comment


            #35
            Ik vind hem erg mooi overkomen. Hij was vast nog veel mooier geweest als er, zoals Richardus al aan gaf, twee mines tegelijk geschoten werden. Maar dan hangt er natuurlijk ook een heel ander prijskaartje aan, dus hij lijkt mij prima zoals hij is. Je kunt er natuurlijk ook twee tegelijk schieten, dan heb wel 2 tubes

            De paarse mine is degene die me het meest opvalt, de sterren lijken erg lang te blijven hangen op het filmpje van Vuurwerkbieb!

            Comment


              #36
              Deze gisteravond en vanavond weer gezien, voor de 4e keer dus inmiddels. Tja.. het blijft een mooi stuk, uniek vuurwerk wat opzich zeer leuk is, maar ik moet wel toegeven dat, hoe vaker ik 'm nu gezien heb, hoe minder leuk ik 'm vind. De mines zijn gewoon niet helemaal vol, das het enige probleem.

              Verder, de lift klinkt gewoon geweldig dus het zal in de straat zeker een leuk effect geven.

              Comment


                #37
                Voor in de straat is dit gewone een erg machtige mine-pot. Mine's zijn niet echt helemaal super maar toch wel erg mooi, en voor 32,50 is het gewoon een aanrader voor de afwisseling.
                [B]Phantom[/B]

                Comment


                  #38
                  Inderdaad ook weer een prachtig stuk vuurwerk Lekkere heldere kleuren ook en het zijn toch ook wel indrukwekkende mines als je er vlakbij staat.

                  Straatfilmpje van hier, er mist een stukje aan het begin.
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Grtz.
                  Laatst aangepast door ylke; 2 January 2011, 12:56.

                  Comment


                    #39
                    Mooie kwaliteit film!
                    Deze gisteren ook in de straat gezet en ondanks dat ie enkele mines schiet t.o.v. 2 in de Vette Marja, was dit toch een erg lekkere cake. Leuke afwisseling van de mines, echt goed.

                    Comment


                      #40
                      Volgend jaar komt 'ie erin, dan getimed met Vette Marja als eindmine

                      Comment


                        #41
                        Vond deze cake ook erg goed.
                        Hij deed het zelfs beter dan dat ik verwacht had.
                        Vond de doffe klappen heerlijk en de kleuren zijn ook gewoon perfect.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Jammie wat een cake! We hebben er in totaal 8 geschoten, waarvan er 7 op film staan. Mensen waren totaal verbaast dat dit consu-vuurwerk was.
                          Mines doen het trouwens om een of ander fabelachtige reden goed bij vrouwen.

                          Comment


                            #43
                            Was hier ook heel gelukkig mee

                            Prachtig in de straat, en leverde hoop oee en aaaah's op

                            Comment


                              #44
                              Machtig stuk vuurwerk dit! Vooral die doffe dreunen geweldig! Het valt me op dat de kleuren van het vuurwerk van Witte altijd zo mooi helder zijn, zo ook hier. Ik zou alleen wel is mines van ze willen zien zonder dat fonteintje, prachtig voor het verrassings- en schrikeffect maar ik vind het niet veel toevoegen, zou ook makkelijker zijn als je een showtje wilt schieten .
                              Gr. Alex:bye:

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Volgend jaar komt 'ie erin, dan getimed met Vette Marja als eindmine
                                Maar de vette marja timen lijkt mij wel erg lastig!?
                                Groeten...:)

                                Comment

                                Working...
                                X