Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unieke videoboodschap van Marijn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Unieke videoboodschap van Marijn

    Marijn Vuurwerk heeft een erg opvallend filmpje gemaakt over illegaal vuurwerk! Kijk en geniet.

    http://www.dorpsbommetje.nl/ http://www.marijn-vuurwerk.nl/Vuurwerk afsteken?- Veiligheidsbril- Aansteeklont- Vuurwerk op vlakke ondergrond- Wie is de vuurwe...
    Laten we lekker link gaan doen!

    #2
    maar voor hoelang nog Marijn =(
    was dat Manon nou in dat filmpje( gekleurde panty )lekker kontje hoor.
    ik dwaal af haha leuk en goed filmpje van marijn !

    gr Zwitsal

    Comment


      #3
      Beetje vreemd, de boodschap is niet geheel duidelijk.
      Dat vrouwtje zegt "is dat nou alles" waarmee gesuggereerd kan worden dat marijn vuurwerk nog heftiger is. Het plan is goed maar de boodschap komt onvoldoende over. Veel bloed en ledematen schieten haar doel van de boodschap voorbij.

      Comment


        #4
        Ik vind hem wel geinig .
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #5
          Iron Maiden _O_

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Zwitsal Bekijk bericht
            maar voor hoelang nog Marijn =(
            was dat Manon nou in dat filmpje( gekleurde panty )lekker kontje hoor.
            ik dwaal af haha leuk en goed filmpje van marijn !

            gr Zwitsal
            Je kan ook normaal doen. Toch?
            De video gast wel.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
              Je kan ook normaal doen. Toch?
              De video gast wel.
              Vuurwerkforum met bijna alleen maar mannen is hetzelfde als 1+1=2.

              Vind het andere meisje een stuk mooier, maar dat kan ook aan de speciale kleren en de make-up liggen van diegene met de gekleurde panty haha hebben ze leuk gedaan.
              Informatief hadden wat dingen beter gekund, maar vind het een gaaf filmpje.
              Moest letterlijk lachen en zo serieus hoeft het allemaal ook niet toch.
              Goed aangepakt, nog beter filmpje.
              Ik ben fan.

              Comment


                #8
                Ha ha, goed filmpje. Natuurlijk over the top maar anders is het natuurlijk helemaal niks.
                @pyroboy26: de boodschap is, koop geen illegaal vuurwerk en neem verantwoordelijkheid bij het afsteken, van je (marijn) vuurwerk. Kortom, je bent een rund .... enz.

                Comment


                  #9
                  haha leuk filmpje , alleen net wat te veel bloed en ledematen voor een videoboodschap

                  maar de boodschap is duidelijk!

                  leuk bezig marijn

                  --pyro99
                  Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                  Comment


                    #10
                    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zwitsal Bekijk bericht
                    maar voor hoelang nog Marijn =(
                    was dat Manon nou in dat filmpje( gekleurde panty )lekker kontje hoor.
                    ik dwaal af haha leuk en goed filmpje van marijn !

                    gr Zwitsal
                    Je kan ook normaal doen. Toch?
                    De video gast wel.

                    sorry hoor maar ben en blijf een man ! haha en als jij niet leuk vind ja moet je zelf weten.
                    maar op een forum neem ik aan dat je alles mag zegen wat je wilt!! leven in vrij land !
                    en denk aan je hart en ga niet over zo iets gelijk wat zegen !

                    Gr Zwitsal

                    Comment


                      #11
                      Leuk geprobeerd,maar beetje kansloos, Ik hou niet van dat soort,stoerdoenerij.
                      Light some fireworks, and see who answers.

                      Comment


                        #12
                        Bedankt voor de leuke reacties, wij vonden hem ook erg geslaagd.

                        Het dorpsbommetje

                        Comment


                          #13
                          leuk filmpje maar een beetje een vaag verhaal. Ik snap de boodschap niet helemaal die meestal wel bij een zo'n filmpje zit
                          www.youtube.com/pyroboysNOP

                          Comment


                            #14
                            Godsammekraken zeg, wat kunnen sommige mensen huilen. Film is compleet over de top en zo is ie ook bedoeld. Als je hier de humor niet van kan inzien......

                            En lekker kontje inderdaad!

                            Comment


                              #15
                              laten we het er op houden dat met bier op welk vuurwerk dan ook afsteken niet veilig is als je er met je hoof boven hangt

                              filmpje slaat kant nog wal idd maja :P

                              p.s. schuin tegen stoeprand ook geen goed idee , brandende peuk er boven geen goed idee en in je hempie buiten gaan staan ook geen goed idee je zou eens een verkoudheidje oplopen :P

                              Comment

                              Working...
                              X