Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jouw hoofd op een label van Marijn vuurwerk?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jouw hoofd op een label van Marijn vuurwerk?

    Jouw hoofd op een label van Marijn vuurwerk?


    Beste leden van Vuurwerkcrew,

    Zoals jullie weten zijn wij bezig met een nieuw pakket in de Marijn collectie.

    Dit pakket gaat “De Schoffies”heten en speciaal voor dat pakket willen wij eens een ander label laten ontwerpen. Wij willen daadwerkelijk “schoffies”afbeelden op de producten en daarvoor zijn wij dus op zoek naar geschikte kandidaten!
    Wij zijn op zoek naar jongens tussen de 12 en 15 jaar die het leuk vinden om zichzelf straks op een cake te zien schitteren en wij denken dat er via Vuurwerkcrew wel een 6 tal jongens te vinden zijn.
    Ben jij een van de schoffies die wij zoeken of ken je iemand ( broertje, zoontje, neefje, vriendje etc.)

    mail ons dan snel je gegevens door met een fotootje.
    Uit alle inzendingen zullen wij een 6 tal jongens uitnodigen om een mooie foto te komen maken die dus vervolgens eind dit jaar op een echt vuurwerkartikel zullen staan.
    Jouw aanmelding, voorzien van persoonsgegevens( naam, adres, telefoonnr. En leeftijd) en een fotootje, kan ingestuurd worden tot en met donderdag 5 aug. 2010 naar info@ witte-tentenverhuur.nl

    Als je wordt uitgenodigd is het wel de bedoeling dat je een van je ouders of voogd bij je hebt die kan tekenen voor het afstaan van het portret recht.
    Jullie aandeel zal op vrijwillige basis zijn, maar uiteraard naast de eeuwige roem zullen jullie ook eind van het jaar een gratis schoffie pakket
    mogen ophalen.

    Wij kijken uit naar jullie inzendingen en wij zijn benieuwd wie onze schoffies zullen gaan worden!


    Met vriendelijke groet,

    Evelien Arler-Marijn

    #2
    Hahaha, wat een geniale actie is dit. Vorig jaar had ik me zeker nog ingeschreven, maar nu ik al bijna 17 ben zal toch echt mijn broertje laten meedoen. Echt geweldig dit. Ben nu op vakantie dus zal snel een mooie foto van me broertje maken hehe :P. De fotoshoot is wel na 5 augustus hoop ik he? Want zit nog tot half augustus niet in Holland. Ook erg leuk dat jullie aan de deelnemers het pakket meegeven, zou het niet willen missen om mijn broertje aan te steken hehehe..
    Geweldige actie, I'm in!
    [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

    Comment


      #3
      Wat een geweldige actie dit zeg. Ik heb de leeftijd niet om mee te doen, maar watmoet het niet leuk zijn als jouw foto op een label komt te staan.
      Ik zou apetrots zijn.

      Comment


        #4
        Ben net 1 maand 16. Als ik nog 15 was had ik zeker meegedaan!

        Comment


          #5
          Wat een leuke actie weer, ik ga mijn neefje hiervoor opgeven.

          Comment


            #6
            Wederom een erg leuke actie van marijn! Wie wil nou niet zijn eigen gezicht op een cake hebben? Dus ben je tussen de 12 en 15 jaar geef je op zou ik zeggen.

            Comment


              #7
              Schitterend, ga mn zoon direct opgeven. Lijkt me fantastisch om een vw te verkopen en dan een een pakket met de afbeelding van die kleine over de toonbank te geven. Haha
              PartyMax Vuurwerkteam

              Comment


                #8
                geweldige actie
                ben nog 14 maar wordt halverwege augustus 15, is geen probleem hoop ik?

                Comment


                  #9
                  maakt het uit of je er stoer , of nerdy of wat dan ook uitziet?

                  Comment


                    #10
                    Waarom ben ik nou zo oud?
                    Haha, wat een ontzettend stoere actie zeg, prachtig gewoon!

                    Comment


                      #11
                      ik heb ook maar meegedaan

                      Comment


                        #12
                        @ Mikej2 dan stuur je toch een foto op van een jaar geleden als je ZO graag mee wil doen.

                        Maar dit vindt ik toch echt de apartste vuurwerk actie allertijden!

                        Comment


                          #13
                          De Witte Tenten Verhuur deelt jullie mede dat de aanmeldingstermijn voor deze actie is verlengd tot en met 15 augustus 2010
                          Dus jullie hebben nog een kans om mee te doen, reageer daarom snel.


                          Comment


                            #14
                            De juiste kop is nog niet gevonden.

                            tip : www.uglypeople.se

                            [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnievuurwerk Bekijk bericht
                              De juiste kop is nog niet gevonden.

                              tip : www.uglypeople.se

                              image
                              Toch kreeg ik net een mailtje terug dat mn foto er goed uit zag

                              Comment

                              Working...
                              X