Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verslag reis China 2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Whaha zie ik daar de concerto rosso waar jullie het al over hadden 2 weken terug?
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
      Whaha zie ik daar de concerto rosso waar jullie het al over hadden 2 weken terug?
      goed opgemerkt haha, staan inderdaad een paar concerto rosso's op de kar van het hotel
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #48
        Die foto's zeggen meer als woorden hahah, wat een schitterend beeld dat de politie met die blokken lopen de sjouwen. Jammer dat jullie de reden niet weten waarom het overige vuurwerk werg meegenomen. Waarschijnlijk hebben ze het vast mee naar huis genomen want de lonen zullen daar ook niet al te hoog zijn voor deze mensen.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
          Jammer dat jullie de reden niet weten waarom het overige vuurwerk werg meegenomen..
          De reden is gegeven in het verslag wat we dagelijks gaven vanuit china, denk dat fred vergeten is het te verwerken in dit uitgebrijde verslag

          De reden dat de spullen in beslag werden genomen was omdat die blokken niet legaal waren voor de chineze markt. Dit omdat er geen fabrieksnaam etc op de dozen stond. Dit is in iedergeval wat we op dat moment te horen kregen, kan maar zo zijn dat hun zelf nog geen vuurwerk hadden voor oud en nieuw hoor haha
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #50
            Erik, bedankt voor de interceptie.
            Inderdaad,het vuurwerk wat wij over hadden was illegaal in China
            Hier nog 2 foto,s van de inbeslagname:

            Comment


              #51
              Haha! Wat een bus Ik zou bang worden als ik daardoor word achtervolgt.
              Even een vraagje, spreken die politieagenten dan wel engels?
              [B]Phantom[/B]

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak4live Bekijk bericht
                Even een vraagje, spreken die politieagenten dan wel engels?
                Geen woord engels inderdaad, gelukkig hadden wij Ray bij ons (van de fabriek waar de witte tenten zit) en die spreekt vloeiend engels em heeft het voor ons kunnen vertalen etc
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #53


                  Dit is de eerste foto die ik zie van een freak die lacht als zijn vuurwerk wordt in beslag genomen.En dat moest allemaal in dat busje?

                  Prima verslag en foto's.
                  Laatst aangepast door Corné; 24 February 2010, 22:23.
                  Word lid van de [B]LVC.[/B]

                  Comment


                    #54
                    Bedankt voor het verslag Fred. Ik word weer helemaal blij als ik het teruglees.

                    Was al helemaal vergeten dat we vertraging hadden en een hardhandige landing. Kan me van die dag eigenlijk alleen de avond herinneren....

                    groet,
                    Jeanne-Marie

                    Comment


                      #55
                      Misschien wel een goed teken dat je je nog alleen de positieve dingen kan herinneren, Jeanne-Marie! Dat betekent dat deze onvergetelijke reis alleen maar positieve indrukken bij je heeft achtergelaten.

                      Weer een zalig verslag hoor Fred. Enigszins jaloers ben ik wel dat ik er niet bij was Maar spijt heb ik er niet van. Het meegenieten met jullie verhalen en foto's is al een traktatie op zich! Ga zo door!

                      Jorik
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #56
                        Wat een super politieauto staat daar op de foto! Een lachtende Moontan terwijl zijn vuurwerk in beslag word genomen, hoe verzin je het!

                        Comment


                          #57
                          Nou, Jorik, ik was natuurlijk al behoorlijk besmet met het vuurwerkvirus, maar deze reis heeft er toch wel voor gezorgd dat het nu ongeneeslijk is geworden.

                          Als ik nog eens de kans krijg naar China te gaan sta ik vooraan!

                          We konden er ook echt wel om lachen dat de laatste spullen in beslag werden genomen. Het komt toch ook helemaal niet in je op dat je in china illegaal vuurwerk kan kopen!! En ondanks dat we geen woord verstonden van wat ze zeiden bleven zij ook lachen. Zij hadden in elk geval goed vuurwerk voor nieuwjaar.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            Erik, bedankt voor de interceptie.
                            Inderdaad,het vuurwerk wat wij over hadden was illegaal in China
                            Hier nog 2 foto,s van de inbeslagname:
                            Maar wat ik dan niet begrijp hè, is dat ze het dan niet gelijk bij het heen sjouwen naar het strand al in beslag hebben genomen... Toen konden ze dan toch ook al zien dat het "illegaal" was . Ach, als ze er maar plezier mee hebben gehad Wij (en de reizigers zeker) kunnen er nu smakelijk om lachen, echt geweldig zoiets!!!

                            Comment


                              #59
                              Wat een geweldig verslag zeg, echt super !!! Ik kan niet wachten op de overige delen !!!
                              In Nederland komen we er helaas niet zo makkelijk mee weg, met illegaal vuurwerk. Hier nemen ze het in beslag en krijg je nog een boete (of andere straf) er bovenop
                              Als je zo'n autootje ziet kun je je wel ineens voorstellen dat een "nitraatbom" een hele auto kan opblazen, zoals hier regelmatig gezegd wordt .

                              In ieder geval superbedankt voor het delen van de reiservaringen, echt geweldig om te lezen.

                              Comment


                                #60
                                En jullie allemaal bedankt voor de leuke reacties.
                                Dan weet je tenminste waar je het voor doet.
                                In het weekeinde wordt het verslag tot en met het einde afgerond.

                                Comment

                                Working...
                                X