Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    vandaag is de dag , lijkt me nog leuker dan oud en nieuw :P

    maar mannen heel veel plezier daar , en hou het heel allemaal hea
    no Pyro no Party....

    Comment


      Nogmaals veel plezier en we zien jullie over een kleine 2 weken heelhuids weer terug. Ben benieuwd naar je dagboek straks fred, maak er iets moois van daarzo

      Comment


        Iedereen bedankt voor de leuke reacties, vandaag is D-day.
        Straks mijn koffer pakken en tegen 17.00 richting de witte tenten om vanuit daar naar schiphol te gaan

        We gaan jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden



        Oorspronkelijk geplaatst door Robinho Bekijk bericht
        Ik zou zeggen: xin nian kuai le !xD Kijk maar wat dat betekent:P
        Haha, jij ook gelukkig (chinees) nieuwjaar man
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          Inderdaad, vandaag is het D-Day voor jullie. Van deze kant nogmaals heel veel plezier toe gewenst en hopelijk krijgen we af en toe een rapport tussendoor vanuit China
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            Heren veel plezier, hou ons op de hoogte
            Groeten...:)

            Comment


              WOrdt een super 10 dagen Ik sluit hier nu alles af en spreek jullie weer als we in China zijn Heb 8 Tapes bij me dus moet geod komen met filmen
              Gerwin

              Comment


                nou harstike mooi man .
                ik wens julie een goede reis toe
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  Mannen, het ga jullie goed en geniet van de reis!

                  Comment


                    We zitten nu op schiphol en moeten nog 2 uurtjes achten tot vertrek :(
                    Gerwin

                    Comment


                      Goeie reis mannen en geniet ervan!
                      -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                      Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                      Comment


                        Ik wens jullie een hele goede reis en superveel plezier! Ik hoop dat jullie met veel foto- en videomateriaal terugkomen.

                        Comment


                          Veel plezier!!

                          Ik ben beneiuwd naar de foto's etc.

                          Comment


                            Mannen als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig, ik wens jullie allen een hele fijne vakantie. en geniet er van en kom met mooie beelden terug.
                            [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                            Comment


                              Het eerste sms-je vak Erik is een half uurtje geleden ontvangen;

                              Hola, wij zijn inmiddels in het hotel, te ziek ding haha. Maar wat een reis en wat een totaal andere wereld hier! Geen Internet in dit hotel.
                              Morgen de stad bekijken, het is nu 22.30 hier hehe.. ff wat te eten scoren nu. Latex!
                              Tijdsverschil is dus 7 uurtjes met ons. Helaas geen Internet, maar ik (en anderen) zullen de ontvangen sms-jes hier natuurlijk plaatsen om jullie up to date te houden. Een ziek hotel dus, ben benieuwd, ze zullen ongetwijfeld wat foto's maken.

                              En ja, ben benieuwd wat ze gaan eten, ik gok Chinees.

                              Comment


                                Leuk om te horen dat ze ons informatie geven. Word er ook gefilmd, waarschijnlijk wel he?

                                Comment

                                Working...
                                X