Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Investigate

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit zou echt top nieuws zijn Masterbsc vond dit vorig jaar zo een mooie cake met die finale maar ik snapte al niet waarom ze een mooie cake als deze zouden ontkrachten door die finale eruit te halen. maar inderdaad als we dit filmpje moeten geloven is hij er niet minder om geworden. dit word dus nog wachten op een demo om dit bevestigd te krijgen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      http://www.youtube.com/watch?v=nmq9Z...er_profilepage


      In dit filmpje van 2 weken geleden zit er nog wel degelijk een finale! Wat ik ook merk is dat het tempo hier een stuk hoger ligt dan de Investigate die ik vorig jaar had.
      Begrijp helemaal wat je bedoelt. Waarschijnlijk nog oude voorraad?;-) Of is tie weer op zijn oude niveau! Zou top zijn.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        aan het begin van het filmpje zie je het nieuwe label en net voor de cake begint een flits van de oude...hebben ze niet gewoon een foto van de nieuwe cake geplakt op het oude filmpje en zit daarom de mooie finale er nog in?

        Comment


          Deze cake is bij mijn dealer dit jaar in prijs verlaagd. Zeer vreemd voor een populair product. Vraag me af of hij dan daadwerkelijk veranderd is..


          Kostte vorig jaar nog 27,50 en nu 25 euro.

          Comment


            Heb hem dit jaar nog op demo gezien en hij is zeker de oude! Was volgens mij ook de demo waarop dit filmpje is gemaakt, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

            Comment


              oh en waar was die demo dan als ik vragen mag? kan mij niet herinneren dat er dit jaar een demo is geweest van hardix waarin de Investigate geschoten is. en volgens mij is het filmpje ook een filmpje uit china.

              @pyrodj inderdaad het is inderdaad duidelijk te zien dat dit gewoon geknipt en geplakt is was mij nogineens opgevallen mijn hoop op de goede oude investigate gaat toch weer een beetje verloren.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                oh en waar was die demo dan als ik vragen mag? kan mij niet herinneren dat er dit jaar een demo is geweest van hardix waarin de Investigate geschoten is. en volgens mij is het filmpje ook een filmpje uit china.

                @pyrodj inderdaad het is inderdaad duidelijk te zien dat dit gewoon geknipt en geplakt is was mij nogineens opgevallen mijn hoop op de goede oude investigate gaat toch weer een beetje verloren.
                Lees dit maar even door: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=22810

                Op die demo zijn er veel cakes van Hardix geschoten, ook de nieuwe cakes. De filmpjes van de Steengoed collectie en de filmpjes van cakes die vernieuwd zijn (o.a. de Poisonous Spider) zijn wel opgenomen op de demo en nu te zien op hardixvuurwerk.nl. Aangezien deze cake deze avond ook werd afgestoken lijkt het mij dat het gewoon het filmpje van die avond is.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door harjo Bekijk bericht
                  Lees dit maar even door: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=22810

                  Op die demo zijn er veel cakes van Hardix geschoten, ook de nieuwe cakes. De filmpjes van de Steengoed collectie en de filmpjes van cakes die vernieuwd zijn (o.a. de Poisonous Spider) zijn wel opgenomen op de demo en nu te zien op hardixvuurwerk.nl. Aangezien deze cake deze avond ook werd afgestoken lijkt het mij dat het gewoon het filmpje van die avond is.
                  Was er die avond ook, heb hem ook per stuk zien schieten.

                  Comment


                    Maar het is natuurlijk HEEL goed mogelijk dat er nog een cake is geschoten met productiejaar 2010 (of zelfs nog eerder). Dat er een paar nieuwe producten zijn geschoten, betekent niet dat ze niet oudere cakes schieten. Ze maken waarschijnlijk zelfs liever eerst de oude voorraad op.
                    Desondanks wil dit natuurlijk niet zeggen dat de nieuwe versie uit 2011 veranderd zou zijn. Dat moeten we maar zien bij een demo later deze maand. Hij kan ook in prijs verlaagd zijn omdat ie niet goed verkocht.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      Straatfilmpje van de Investigate van Hardix O&N 2011-2012

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        Ik vond īm ok, maar niet echt heel bijzonder, boeketten hadden wat groter gekund

                        Comment


                          In het jaar van introductie,was ie stukken beter. Boeketten minder vol,geen finale,burst ook wat minder. Laat hem volgende keer staan.
                          Light some fireworks, and see who answers.

                          Comment


                            Nieuwe richtprijs toegevoegd. Product is drie euro goedkoper geworden.
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              naar mate de jaren verstrijken wil een product nog wel eens veranderen .
                              maar niet te min ben ik wel benieuwt .
                              en daar mee bedoel ik niks negatiefs
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment


                                Dit was voor mijn 1 van de toppers van de demo avond. Ik had deze nog nooit gezien, maar deze ga ik dit jaar proberen te bemachtigen!

                                Comment

                                Working...
                                X