Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze gaan per 24 in een karton.

    Comment


      #17
      Leuke knalcake, ik had hem de 31e rond 11 uur afgestoken. De knallen waren lekker hard en met een goede flits. Overdag is het beetje sier wat erin verwerkt zit ook niet storend, daar merk je namelijk haast niks van. Natuurlijk is de Silver Salute van Wolff harder, maar deze is leuk voor de afwisseling en daarnaast ook goedkoper.
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #18
        dit jaar 4 van besteld goeie knalcake en ja de silver salute knal harder en heb die ook besteld maar voor de prijs hoef je t niet te laten goeie knalcake

        Comment


          #19
          Een leuk maar zeer gevaarlijk ding, had deze 2 keer. Beide vielen om door de kracht waarmee de schoten uit de hulzen komen, Dit jaar toch de potten even tussen bakstenen zetten
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            #20
            Ik heb dit jaar een vol karton (24 stuks) hiervan besteld. Ik vind het gewoon een geweldige knalcake. Heb er weer zin in!......

            Comment


              #21
              Ik had ook de Titanium Thunder, maar geen knal gehoord, gewoon een sierpot
              'War does not determine who is right, only who is left.'

              Comment


                #22
                Ik had dit jaar een vol karton van de Titanium Thunder, maar het viel me erg tegen vergeleken met vorige jaren. Het burst geluid was niet zoals ik gewend was van deze knalcake. Ik vond ze erg zwak! Ik weet niet hoe jullie meningen hierover zijn dit jaar. Ik heb even gechecked maar op alle cakes stond het jaartal 2010 die ik had, en zijn dus vers van de pers. Graag jullie meningen hierover.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door TheExecutor Bekijk bericht
                  Ik had dit jaar een vol karton van de Titanium Thunder, maar het viel me erg tegen vergeleken met vorige jaren. Het burst geluid was niet zoals ik gewend was van deze knalcake. Ik vond ze erg zwak! Ik weet niet hoe jullie meningen hierover zijn dit jaar. Ik heb even gechecked maar op alle cakes stond het jaartal 2010 die ik had, en zijn dus vers van de pers. Graag jullie meningen hierover.
                  Ok dat hoort niet zo te zijn natuurlijk. Ik ga hem gelijk onderzoeken en proberen te achterhalen wat er mee aan de hand is.

                  Bedankt voor de reactie....

                  Comment


                    #24
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Je kan zien dat het dit jaar eerder een siercake bedroeg. Als je deze in de avond afsteekt is dat zeker niet erg. Maar zo overdag heb je er niet veel aan
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #25
                      toch vind ik dit een lekker blok voor in een doorlont projectje ,klein beginnen natuurlijk

                      Comment


                        #26
                        iemand nog nieuws over deze cake? Kan hem niet op de hardix site meer vinden in het nieuwe assortiment. is ie weg?

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door MrBonbridge Bekijk bericht
                          iemand nog nieuws over deze cake? Kan hem niet op de hardix site meer vinden in het nieuwe assortiment. is ie weg?
                          Enkele dealers hebben nog restanten staan van de Titanium Thunder, maar hij is vervangen door twee nieuwe toppers.....

                          De Dutch Thunder en de Thunderstruck.......

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door TheExecutor Bekijk bericht
                            Enkele dealers hebben nog restanten staan van de Titanium Thunder, maar hij is vervangen door twee nieuwe toppers.....

                            De Dutch Thunder en de Thunderstruck.......
                            Inderdaad een opruimer, bij ons 2 voor de prijs van 1
                            9.95 1+1 gratis

                            Comment


                              #29
                              Dat is wel een leuk prijsje voor een 16-shots knalcake! Hoop dat ik ze ook nog voor die prijs kan krijgen!

                              Comment


                                #30
                                Ik had er dit jaar twee van maar de effecten zijn heel groot en op het filmpje zit er vrijwel geen effect aan
                                hij koste maar €6.50 per stuk

                                Comment

                                Working...
                                X