Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Matrix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Matrix

    Artikelnummer: 4240
    Artikelnaam: Matrix
    Netto Kruitgewicht: 200 gr.
    Aantal Schoten: 324 Schots
    Effectomschrijving: whistling with crackling
    Tijdsduur: +- 15sec.
    Stijghoogte: +- 15 m.
    Formaat: 7,5cm hoog
    Richtprijs: 23.50
    Verpakkingseenheid: 8/1



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 23 July 2011, 13:17.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn filmpjes van de demo avond (2007). De ene is gefilmt door VWC, de andere film is van UB. Nu staan er dus 4 filmpjes van de Matrix in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

    Goed fluitblokje met een lekker tempo en goede crackling in de tails.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 24 October 2007, 18:43.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Ik vind dergelijke blokjes altijd prijzig voor hetgeen je krijgt, het zijn slechts 324 fluiters. Toch is deze wel zeer goed te noemen, het begint dan wel met enkele losse pijltjes, maar dit is slechts een enkele, daarna barst direct het volle geweld los. Leuk ook die tails erbij, geeft direct wat meer idee bij het geweld als je er zoveel achter elkaar ziet.

      Ik zou dergelijke blokjes voor die prijzen laten staan, maar voor de liefhebber is dit zeker een van de aanraders, fluitblokjes moeten geweld hebben, ben je hiermee van verzekerd.

      Comment


        #4
        De blokjes zijn aan de hoge kant maar dat is bij alle fluitblokjes zo vind ik.
        1e is leuk maar ik raak er niet echt verslaafd aan .Ook leuk om de buurt mee wakker te fluiten.

        Comment


          #5
          Omdat de eerste 2 links dood zijn en er misschien mensen zijn die het filmpje niet willen downloaden:

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

          Comment


            #6
            Nieuwe label van de Matrix;

            Comment

            Working...
            X