Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deep Impact [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deep Impact [Ass.]



    Artikelnummer: 4250
    Artikelnaam: Deep Impact
    Netto Kruitgewicht: cakes van 105 tot 195 gr.
    Aantal Schoten: cakes van 8 tot 100 Schots
    Aantal Cakes: 9 stuks
    Effectomschrijving:
    19sh green tail to green peony with crackling, red tail to red peony with crackling.
    100sh red,green and whistling tail.
    20sh red crackling comet tail, silver crackling comet tail.
    8sh red tail to red palmtree,green tail to green palmtree.
    19sh crackling tail, red tail to green peony.
    16sh green tail, purple tail to purple peony.
    24sh red tail to green peony,red tail to green strobe,gold star to yellow peony,silver tail to crackling.
    8sh crackling tail to silver peony to blue star.
    16sh red tail to red/green peony,green tail to green/yellow peony.

    Tijdsduur: +- 70sec.
    Stijghoogte: +- 25 m.
    Formaat: 37 cm hoog
    Richtprijs: € 95,-
    Verpakkingseenheid: 2/1
    Extra:
    19sh 190gram
    100sh 150gram
    20sh 195gram
    8sh 120gram
    19sh 105gram
    16sh 105gram
    24sh 200gram
    8sh 120gram
    16sh 190gram

    Film: Film
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 7 October 2010, 11:33.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    krijg je bij dit assortiment waar voor je geld of valt het tegen?

    Comment


      #3
      Erg goed pakket, waar voor je geld!
      Laatst aangepast door TenJ; 25 March 2008, 15:27.
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
        Er goed pakket, waar voor je geld!
        Ik wil me deze ook halen,dit is de deep impact alleen onder een andere naam en 1 pot meer. verder zijn alle potten namen hetzelfde, maar de potten zijn vrij klein in het echt. dus vraag ik me af of die wel echt zo goed is?

        Comment


          #5
          Je moet nooit naar de grote kijken, de kleinste potten zijn vaak ook hartstikke mooi!
          Ik vind dit pakket er zeker heel goed uit zien, dit lijkt me echt een aanrader.
          Maar dat van die grootte moet je even uit je hoofd zetten, ik ken ook eimand die had een andere pot gekozen omdat die groter was en meer schoten, hij luisterden niet naar me en hij baalde vreselijk!
          Kleine potjes kunnen ook heel erg mooi zijn, daar verbaas je je echt in, wat er uit zo'n klein potje kan komen.

          Comment


            #6
            hier 'n paar filmpjes van dit pakket afkomstig van www.tjfireworks.nl :
            vegavapouriser : http://s5.video.blip.tv/173000231948...ouriser646.mpg
            sysmic strike : http://s5.video.blip.tv/170000231947...cStrike142.mpg
            timewarp : http://s5.video.blip.tv/173000231947...imeWarp286.mpg
            www.thundershow.nl

            Comment


              #7
              Leuk pakket maar voor 95 euro ? nee, doe mij dan maar de messiers of een pakket van jorge ofzo vind het echt te duur.

              Comment


                #8
                Ik heb dit pakket besteld. Het lijkt mij een goed gevarieerd pakket. De prijs mag er ook wel wezen, maar voor ongeveer 10 euro per batterij vind ik het nog kunnen. De film die hiervan te vinden is vind ik goed, veel belovend voor bepaalde batterijen.

                Na oud en nieuw een foto + ervaring.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
                  filmpje van vega vapouriser werkt bij mij niet?

                  zijn hier meer filmpjes van (straatfilmpjes)?
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #10
                    Vega Vapouriser:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Time Warp:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Seismic Strike:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Bovenstaande filmpjes via YouTube. Vega Vapouriser doet het hier wel.

                    Comment


                      #11
                      We hebben dit jaar iemand gezien die dit hele pakket achter elkaar schoot. Vond het wel goed afgewerkte effecten, maar zou hem zelf niet kopen. Als het goed is hebben we nog een paar cakes op film staan, dus die verschijnen hier vanzelf.
                      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                        We hebben dit jaar iemand gezien die dit hele pakket achter elkaar schoot. Vond het wel goed afgewerkte effecten, maar zou hem zelf niet kopen. Als het goed is hebben we nog een paar cakes op film staan, dus die verschijnen hier vanzelf.
                        als je het pakket nou een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10
                        wat voor cijfer krijgt hij dan van jou ?
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #13
                          Als je hem voor 90 euro te pakken kan krijgen, zou ik hem toch nog wel een 7 geven. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een pakket van proline, is dit pakket toch wel een stuk mooier. Maar persoonlijk koop ik voor 90 euro liever wat losse, kleine cakes van Hardix. (purple tail, rainbow, brilliant salute, overblast, freedom enz.)
                          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                          Comment


                            #14
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                            ik naar het zien van dit filmpje vind ik hem een 7 waard
                            Laatst aangepast door magnolia; 25 February 2009, 12:09. Reden: schrijf fouten en nog veeeeel meer
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment


                              #15
                              Vindt dit pakket wel een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Iets meer dan € 10,00 per cake vindt ik een goede prijs. De 8 shots cakes zijn nog eens maximaal gevuld ook .

                              Comment

                              Working...
                              X