Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flux

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Flux

    Artikelnummer: 3235
    Artikelnaam: Flux
    Netto Kruitgewicht: 500 gr.
    Aantal Schoten: 36 Schots
    Effectomschrijving: Rood en groene staarten tot rood en groene sterren met crackling
    Afmetingen: n.n.b.
    Stijghoogte: n.n.b.
    Richtprijs: n.n.b.
    Verpakkingseenheid: n.n.b.



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk en Mercurius voor deze informatie.
    Laatst aangepast door FireDragon; 29 August 2011, 10:50.

    #2
    Rood en groene staarten tot rood en groene sterren met crackling

    Comment


      #3
      Dit vind ik wel een interessant product, net als de meeste producten van de Steengoed lijn. Veel producten in deze lijn hebben vrij veel schoten ten opzichte van het lage kruitgewicht, maar deze cake heeft 500 gram verdeeld over 36 schoten. Dat betekent dus 15 gram per schot. Toch lijkt hij relatief simpele effecten te hebben(scheelt misschien ook in de prijs?). Ben benieuwd hoe dat uit pakt.

      Comment


        #4
        Komt er nog een film van deze cake?
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #5
          Ja die is er wel @
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #6
            Persoonlijk vind ik dit een van de mindere potjes van deze lijn. Weinig verrassende effecten en relatief traag tempo.

            Comment


              #7
              Ik heb het gevoel dat ik naar een cake van de Asian Budget Line zit te kijken. Deze cake heeft alleen 15 gram per shot, waar er bij Asian 140 shots in 1 cake zitten.

              Comment


                #8
                in tegenstelling tot bijna alle andere cakes in deze lijn vind ik dit teleurstellend.De effecten zijn snel weg(kan door de keuze van kleur komen, Crackling is niet heel groot. Ik vind deze saai.
                Als de prijs wel heel laag is, dan kan ik me goed voorstellen dat veel mensen wel over de streep getrokken worden doordat het toch 500 gram is.
                Maar deze ga ik niet halen.
                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #9
                  De verkoopprijs bij mijn dealer is €19,50. De adviesprijs zal hier in de buurt liggen.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door PieterL Bekijk bericht
                    De verkoopprijs bij mijn dealer is €19,50. De adviesprijs zal hier in de buurt liggen.
                    Voor de freaks is het natuurlijk alsnog niet echt wat, maar voor de 'normale' consument is dit perfect, 500 gram voor +/- 20 euro! Klinkt nog beter dan de Asian Budget Line.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                      Voor de freaks is het natuurlijk alsnog niet echt wat, maar voor de 'normale' consument is dit perfect, 500 gram voor +/- 20 euro! Klinkt nog beter dan de Asian Budget Line.
                      Kan haast niet geloven dat hier daadwerkelijk 500 gram in zit. Filmpje en prijs wijzen hierop. Desondanks zou dat een hele mooie prijs zijn, als het wel 500 gram is!
                      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                        Kan haast niet geloven dat hier daadwerkelijk 500 gram in zit. Filmpje en prijs wijzen hierop. Desondanks zou dat een hele mooie prijs zijn, als het wel 500 gram is!
                        Maarja, maakt voor jou het aantal gram uit of een cake mooi is of niet? Als ik het filmpje zie, dan zou je schatten dat 10 euro al te veel is, of er nou 100 of 500 gram in zit.

                        Comment


                          #13
                          Deze is bij Ebbers Giesbeek tekoop voor 17,50!
                          De enige echte vuurwerk freak!

                          Comment


                            #14
                            ik vond deze cake helemaal niet tegenvallen ging wel aardig snel achterelkaar de schoten en nog redelijk grote boeketten ik vond t de moeite waard

                            Comment


                              #15
                              Weet niet wat hiermee gebeurd is, maar gisteravond vond ik 'm Flut.
                              Geflopte boeketjes en wat daaruit kwam was ook niet veel soeps

                              Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                              Comment

                              Working...
                              X