Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blossom after Thundering

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Beetje de tegenhanger van de immortal gold
    vuurwerkbieb

    Comment


      #17
      Dat was ook mijn gedachte toen ik de film zag Rob.
      Vind het een zeer goede bak voor een een goede prijs.
      Palmen blijven goed lang hangen.
      Wil hem wel eerst live zien bij een winkeliers demo voordat ik beslis hem te kopen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Wat een heerlijke blokje is dit weer zekers een topper in mijn ogen

        Comment


          #19
          Mooie doos dit en best een lekker tempo vind ik

          Comment


            #20
            Echt een topbak, vond dit absalute de topper van de avond, gewoon constant een goud gevulde lucht, super! Ook de prijs van 118 euro is in mijn ogen netjes, hiermee steel je gewoon de show in de straat. Staat bij mij hoog op het wensenlijstje qua combiboxen!

            Comment


              #21
              het valt me op dat over de gehele lijn van alle importeurs er maar weinig producten op de markt zijn gekomen waar ik van warm loop .
              Toch is dit 1 van de weinige producten waar ik wel blij van wordt .
              het tempo is goed effecten zijn mooi beerd en vervliegen niet zo snel .
              de prijs maakt je in eerste instantie wel een beetje aan het schrikken .
              Maar als je goed bedenkt dat ze er echt wel duurder zijn denk ik dat je er geen miskoop aan doet .
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #22
                Dit is 1 van de betere showboxen die ik tot nu toe gezien heb! Het tempo is goed en de boeketen zien er super mooi uit. Deze komt zeker op mijn lijstje dit jaar.

                Comment


                  #23
                  Erg gave bak inderdaad!! was dit gewoon productie?
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #24
                    super goeie cake vet !!

                    Comment


                      #25
                      echt een topbak de absolute topper van de avond! mooie gouden palmen die lang bleven hangen deze zal in de straat zeer zeker opvallen

                      Comment


                        #26
                        Prima bak met mooie grote effecten voor een nette prijs.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #27
                          Ziet er goed uit. Zeker het overwegen waard. Weer een duurdere bak op m'n wishlist

                          Comment


                            #28
                            Ik vind dit een topper van de bovenste plank. Een spektakel van goud, crackling en blink wat nét niet te lang duurt, dankzij het goeie ritme in het afwisselen van de verschillende effecten en de perfecte diverse schiettempo's. Het kleine prijskaartje maakt 'm helemaal af, voor een dikke €100 (meestal 10% vvk korting hier) heb ik over tweeënhalve maand een geile goudrambak om de buurt mee op te schudden!

                            Comment


                              #29
                              als ik deze koop wordt hij dan in bovengenoemde doos geleverd

                              en is er al een foto van

                              Comment


                                #30
                                Is deze naam niet al eens voor een ander product gebruikt? hij komt mij zo bekend voor.

                                Comment

                                Working...
                                X