Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19s Panda Assortiment

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    89,00 eutjes

    Comment


      #17
      Vind t niet erg byzondere cakes voor dat geld. Ze zien er wel weer fijn uit dus verkopen doen ze wel denk ik. Ben wel erg benieuwd hoe ze "live" presteren.
      Laatst aangepast door Viva la Bang; 1 November 2013, 09:23.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Nee ook ik vimd ze niet zo bijzonder als ik eerlijk ben er zijn mooiere assortimenten op dit moment. Labels vind ik wel mooi...

        Comment


          #19
          Ben meer benieuwd naar de grootte in werkelijkheid, zo op film overtuigen ze mij niet genoeg.

          Comment


            #20
            Ik vind cake 3 op de film wel leuk. Eerst gewone crackling en dan vrij snelle crackling. (weet niet precies hoe het heet) Creëert net ff weer een keer wat anders.
            Verder is dit een prima pakket voor een prima prijs. De vergelijking zal snel gemaakt worden met Buurtassortiment of 6-19 etc. En dan zal hij misschien er niet tegenaan kunnen, afgaande op dit filmpje. Maar ik weet zeker dat als je de 6-19 en deze naast elkaar verkoopt, dat deze snel over de toonbank gaat.
            Greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #21
              Na het zien van de beelden ga ik deze aanschaffen.
              Mooie cakes voor een net prijsje.
              Hopelijk nog ergens een mooie korting eroverheen.
              En na het schieten mogen ze lekker mn vitrinekast in.
              Want de labels zijn prachtig.
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #22
                zoo die labels zien er indd vet uit!! zou ze alleen al om t label aanschaffen maar de uitwerkingen zien er goed uit dus deze komt op het lijstje

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                  Ik vind cake 3 op de film wel leuk. Eerst gewone crackling en dan vrij snelle crackling. (weet niet precies hoe het heet) Creëert net ff weer een keer wat anders.
                  Verder is dit een prima pakket voor een prima prijs. De vergelijking zal snel gemaakt worden met Buurtassortiment of 6-19 etc. En dan zal hij misschien er niet tegenaan kunnen, afgaande op dit filmpje. Maar ik weet zeker dat als je de 6-19 en deze naast elkaar verkoopt, dat deze snel over de toonbank gaat.
                  Greetzz
                  Dat deze sneller over de toonbank gaan dat geloof ik ook wel. T Komt op mij niet bijzonder over maar ik heb ze nog niet in t echt gezien, misschien dat ik er dan anders over denk. De 6-19 daarentegen heb ik zelf gehad en dit jaar ook weer, die zijn gewoon supergaaf in mijn ogen, alleen duurder maar met mooie korting uit eigen ervaring zeer goed te doen. Tsja live aanschouwen kun je altijd het beste beoordelen. Zo ook dit Panda assortiment....

                  Comment


                    #24
                    [url]www.hardixvuurwerk.nl[/url]

                    Comment


                      #25
                      Ik denk dat ik deze nog eventjes ga bestellen. Zit er 3 minuten vanaf.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #26
                        Slappe burst en matige boeketten. Zijn stukken betere 19s cakes op de markt voor dit geld.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #27
                          op film waren de boeketten toch wel aardig groot, jammer dat ze zo slecht presteren want ik vind de labels echt prachtig !

                          Comment


                            #28
                            Voor 60 euro kan je ze kopen hier in Enschede

                            http://www.willembreukers.nl/vuurwer...collectie.html

                            10tje per stuk is niet teveel voor deze cakes naar mijn mening.

                            Comment


                              #29
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSCN1925.jpg
Vertoningen:3
Grootte:181,1 KB
ID:	1548580

                              Ben er blij mee

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
                                [ATTACH=CONFIG]16784[/ATTACH]

                                Ben er blij mee

                                Niiiceee... ik kreeg ze los mee i.p.v. in een karton... reden geen idee.
                                Ik weet dat sommige winkels ze apart verkopen (€17,95~ geloof ik), maar dat doet/deed deze winkel waar ik was niet.

                                Comment

                                Working...
                                X