Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

horse 100.000 rollen hardix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    horse 100.000 rollen hardix

    Hey zijn de horse 100.000 rollen van hardix wat

    #2
    Je kan er op rekenen dat het geen geweldige rollen zijn. In nederland kunnen ze niet zo'n rollen maken net als in België. Verder niet echt veel ervaring met die rol. Maar het zal niet echt geweld zijn.

    Comment


      #3
      Denk wel dat hij dat begrijpt, maar hoe is deze rol vergeleken met de andere nederlandse rollen.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door fred 810 Bekijk bericht
        Denk wel dat hij dat begrijpt, maar hoe is deze rol vergeleken met de andere nederlandse rollen.
        Dat zou kunnen. Maar het kan geen kwaad om het nog even te vertellen.

        Comment


          #5
          Heb er hier een stuk of 6 a 7 van meegemaakt, sommige niet uitgerold. Knalt nog wel redelijk, maar het is natuurlijk geen vergelijk met belgische rollen. Het lijkt een beetje op een matje van rotjes. Rollen van andere merken heb ik nog niet gehoord.
          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

          Comment


            #6
            Prijs is bij mijn dealer van 69,95 naar 57,50 gegaan.

            Ik vind zulke rollen er altijd wel leuk uitzien, maar 57,50 voor een legale 100K vind ik gewoon te veel geld.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
              Je kan er op rekenen dat het geen geweldige rollen zijn. In nederland kunnen ze niet zo'n rollen maken net als in België. Verder niet echt veel ervaring met die rol. Maar het zal niet echt geweld zijn.
              Maken ze deze rollen in Nederland???
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #8
                De meeste matten in Nederland zijn prut, maar de Hindoerol van Choeet vindt ik echt goed!

                Comment


                  #9
                  Ben toch ook wel benieuwd naar ervaringen met de XXXL Horsebrand 125.000 rol (wat een mond vol) van Hardix. Gaat bij mijn verkooppunt voor slechts €29,95 Knallen zullen niet veel zijn, maar hoe zijn tempo en ritme van deze specifieke rol?

                  Comment


                    #10
                    Kan geen ervaring erover vertellen, maar het is altijd leuk voor die 30euro om hem dubbellaags te maken of wat dan ook. Kan je toch nog een beetje genieten van je rolletje.

                    Comment


                      #11
                      Zou eerder nog een paar euro bijleggen en de aftershock thunder halen, maar dat is persoonlijk
                      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                      Comment


                        #12
                        een mat en een cake zijn toch 2 heel verschillende dingen

                        Comment


                          #13
                          Haha, ja als je het zo ziet kan je geen enkel vuurwerk met elkaar vergelijken. Het is allebei vuurwerk en het gaat bij beide om de knallen. Die mat pruttelt een beetje en de aftershock thunder knalt als een gek. Nou dan is de keus voor mij snel gemaakt.
                          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                          Comment


                            #14
                            Hoe presteerde deze, vooral qua tempo en snippers?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Hoe presteerde deze, vooral qua tempo en snippers?
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              Dit is mijn ervaring met deze rollen! Had er 2 van dit jaar, (30euro per stuk) en gingen wat mij betreft best lekker! Je hebt uiteraard veel minder geluid als je er één afsteekt..
                              Leuk over een boom heen gedrapeerd geeft deze rol best een hoop lol Ook te horen aan de reacties van de toeschouwers.
                              Vond overigens de eindbom erg goed!
                              Kabeng Boeff!!

                              Comment

                              Working...
                              X