Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftershock box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aftershock box

    Artikelnummer: 2175
    Artikelnaam: Aftershock box
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 36 Stuks
    Effectomschrijving: 36 super knallen in een box

    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 19,95
    Kartoneenheid 12/36/1

    Staren word je stil van.

    #2
    Voor de €0,55 per stuk zijn ze duurder als de pakken van 6 stuks hier, die kosten namelijk €2,50.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
      Voor de €0,55 per stuk zijn ze duurder als de pakken van 6 stuks hier, die kosten namelijk €2,50.
      De richtprijs van de per 6 stuks is eigenlijk 3,95. ik denk dat jou dealer deze verpakking dus ook wel goedkoper aanbied ;)
      Staren word je stil van.

      Comment


        #4
        dit lijken mij trouwens de gewone Aftershocks alleen dan per 36 verpakt in plaats van 6, of zit ik er dan naast? Ik schaf er zoiezo 1 aan!

        Comment


          #5
          dat zijn inderdaad de gewone per 36 stuks verpakt

          Comment


            #6
            Aftershocks zijn in mijn ogen prima vervangers voor de binkie. Als er een dealer in de buurt is die ze verkoopt voor een mooi prijsje neem ik ze mee!

            Comment


              #7
              deze schaf k dit jaar ook aan 36 in 1 box zijn zeer goeie single shots heb ze elk jaar

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door sander-dvh Bekijk bericht
                Aftershocks zijn in mijn ogen prima vervangers voor de binkie. Als er een dealer in de buurt is die ze verkoopt voor een mooi prijsje neem ik ze mee!
                zijn de binkies eruit dan :O???

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door jrvuurwerk Bekijk bericht
                  zijn de binkies eruit dan :O???
                  How thanks ipv quote.

                  Maar antwoord op je vraag:



                  Ontopic maar weer!
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #10
                    Bevatten deze de vernieuwde aftershocks? Dus de hardere dan die van vorig jaar?



                    Dan ben ik misschien zelfs van plan hier een karton van te gaan halen. Zit te twijfelen tussen deze en de binkie.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Bevatten deze de vernieuwde aftershocks? Dus de hardere dan die van vorig jaar?



                      Dan ben ik misschien zelfs van plan hier een karton van te gaan halen. Zit te twijfelen tussen deze en de binkie.
                      Volgens mij zitten er 12 in een karton. Wat moet je met 432 aftershocks?

                      Comment


                        #12
                        Weet iemand of ze goed zijn? In groninge 6 voor 1,95, niet duur lijkt me voor een singleshot

                        Comment


                          #13
                          Die van vorig jaar waren wel aardig goed. Harde knal met een wegspringend sterretje. Wel tikkie zachter dan binkie en asian thunder, maar knalde andere single shots er wel uit.
                          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                            Volgens mij zitten er 12 in een karton. Wat moet je met 432 aftershocks?
                            Het zelfde als wanneer je er 36 koopt..






                            Heb al overwogen niet meer bij die dealer te gaan halen dus deze aftershocks komen er ook niet meer in.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                              Die van vorig jaar waren wel aardig goed. Harde knal met een wegspringend sterretje. Wel tikkie zachter dan binkie en asian thunder, maar knalde andere single shots er wel uit.

                              binkie is 3,75 hier en aftershock 1,95 zit dus ook aardig prijs verschil. asian thunder volgend mij 25 eu voor 50 .. prijsverschil is wel erg hoog

                              Comment

                              Working...
                              X