Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brilliant : nieuw label 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door roderick Bekijk bericht
    Ik kan jullie al vermelden dat de prijzen zeker niet gaan stijgen door het nieuwe label. Ik denk zelfs dat sommige producten misschien wel iets goedkoper worden.
    Maar dat hangt nog van veel factoren af en wordt pas bekent als de folder uitkomt.

    Wel weer leuk om te horen dat er nog veel zijn (waaronder ikzelf) die het oude rode label nog steeds mooi(er) vinden. Maarja, je moet toch eens veranderen om het gros tevreden te houden.....

    De filmpjes zijn trouwens in de maak en bijna af. Die zal ik zodra ze klaar zijn naar de moderators sturen....
    Hoi roderick blijft het sky world pijlenpakket van brilliant ook in het assortiment 2010 groet fascinating

    Comment


      #17
      @fascinating
      ja sky world blijft erin dit jaar. We hebben vorig jaar het pakket geintroduceerd en normaal gesproken blijft een nieuw artikel minimaal 3 jaar in de collectie.
      En ik zie ook nog geen reden om het pakket te laten vervallen...

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door roderick Bekijk bericht
        Ik kan jullie al vermelden dat de prijzen zeker niet gaan stijgen door het nieuwe label. Ik denk zelfs dat sommige producten misschien wel iets goedkoper worden.
        Maar dat hangt nog van veel factoren af en wordt pas bekent als de folder uitkomt.

        Wel weer leuk om te horen dat er nog veel zijn (waaronder ikzelf) die het oude rode label nog steeds mooi(er) vinden. Maarja, je moet toch eens veranderen om het gros tevreden te houden.....

        De filmpjes zijn trouwens in de maak en bijna af. Die zal ik zodra ze klaar zijn naar de moderators sturen....
        Delta devil lijkt mij ook super
        Laatst aangepast door fascinating; 2 April 2010, 11:32.

        Comment

        Working...
        X