Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grootte van de cakes/cakes...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Grootte van de cakes/cakes...

    Hallo,

    Ik ben bezig met het samenstellen van mijn vuurwerkcollectie, maar ik weet niet zo goed welke potten/cakes ik moet nemen. Ik vind grote potten(ik bedoel de grote van de pot niet van de knallen)het mooist(niet de duur graag rond de 20'-). hebben jullie misschien foto's of een beschrijving van de grotte van de cakes/potten van Hardix Vuurwerk. Ik zou dat zeer op prijs stellen.

    Mvg,

    FireCrackerFTW

    #2
    Kijk hier anders even

    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...293#post621293

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door x09aflames Bekijk bericht
      Het is niet echt wat ik zoek, ik had het niet duidelijk getypt.
      maar bedankt voor de moeite.

      Mvg,

      FireCrackerFTW

      Comment


        #4
        misschien moet je eens kijken op het forum bij de brilliant collectie. Daar heb je bijvoorbeeld scream. Een goede cake.
        Alle producten van hardix staan op het forum. Ik denk dat je dan wel iets moois kunt vinden van hardix.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door FireCrackerFTW Bekijk bericht
          Hallo,

          Ik ben bezig met het samenstellen van mijn vuurwerkcollectie, maar ik weet niet zo goed welke potten/cakes ik moet nemen. Ik vind grote potten(ik bedoel de grote van de pot niet van de knallen)het mooist(niet de duur graag rond de 20'-). hebben jullie misschien foto's of een beschrijving van de grotte van de cakes/potten van Hardix Vuurwerk. Ik zou dat zeer op prijs stellen.

          Mvg,

          FireCrackerFTW
          ik zou zeggen ga eens naar een dealer van hardix, die hebben in hun winkel dummy's staan van de werkelijke grote van de cakes die jij mischien zoekt. dat lijkt mij t handigst zodat je zelf kan zien hoe groot de cakes zijn. mag k mischien vragen waarom je de grote van de cakes zo leuk of mooi vind? t gaat uiteindelijk toch om t effect

          Comment


            #6
            Idd, bezoek wat vuurwerkwinkels hier en daar en je kan de dummies bekijken. Maak van te voren een lijstje met producten die je interessant lijken of die je wilt hebben. Cakes rond 20 euro, zoals je zelf al aangeeft, zijn meestal niet super groot van formaat. Zelfs de Blossom after Thundering past achter op de fiets!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment

            Working...
            X