Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsvraag!!!! Verzin de naam voor een nieuwe hardix cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ikzelf heb ook nog niets gehoord van Hardix.
    Maar ik ga er vanuit dat zij een naam hoog te houden hebben en dus wel zullen reageren.
    Dus ik wacht nog ff rustig af. Maar ben idd wel nieuwsgierig. Het komt nu dichterbij en het zou fijn zijn als dit ook weer geregeld is.

    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      Inderdaad, jullie hebben nog niets gehoord van Roderick/Hardix.
      Ik heb Roderick daarom vanavond gebeld.

      Door alle drukte is hij er niet aan toe gekomen.
      Jullie kunnen de producten bestellen via vuurwerportaal.
      Dan moet je je order nummer en adres gegevens en bank nummer door sturen naar Roderick: [email protected]

      Roderick stort jullie het geld dan terug op jullie rekening.

      Ter compensatie, jullie krijgen 2 x de cake waarvan je de naam hebt verzonnen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Niet dat ik een cake gewonnen heb, maar mooi om te zien dat Hardix dit doet! Ze zijn er aardig laat mee en geven je gewoon twee keer de prijs! Geniet allen van je 2 cakes!

        Comment


          Omepje, weet je toevallig ook of ik dan 2 keer de cake moet bestellen of 1 keer? Ik gok op 2 keer, maar voordat ik dan ineens 3 cakes heb besteld, wil ik het toch zeker weten!

          Comment


            Je dient dan 2 x de cake te bestellen.
            Je zal hiervoor het volledige bedrag terug krijgen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Wat is dan vuurwerkportaal? Als ik op www.vuurwerkportaal.nl gaat dan staat dat de site ofline is.

              Comment


                Marizon: Atomic, 112 gram


                Geweldig,leuke actie dit.
                Ik mis op het moment wat omdat ik lange tijd afwezig ben geweest.
                Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij uit te leggen wat ik moet doen?
                [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

                Comment


                  @MasterBsc, heb ik ook, staat dat de site onder constructie is, dus daar wacht ik nu op.. Hopen dat het een beetje vlot is alles wat we/ik op het moment kunnen doen!

                  @Marizon, kijk een paar posts boven je, je moet je eerder hebben gemeld bij Omepje, waarna je nu 2× de cake moet bestellen die je hebt gewonnen en de kosten die je maakte, geeft hardix je weer terug!

                  1. Ga naar vuurwerkportaal
                  2. bestel 2× de cake die je hebt gewonnen
                  3. geef door wat je bankrekeningnummer is, wat je adres is en bestelnummer, dit moet naar roderick
                  4. je krijgt het geld teruggestort en krijgt 2 gratis cakes!

                  Comment


                    Mag je dan wel je cake bij je eigen dealer ophalen? Want ik weet niet of vuurwerkportaal zoiets als vuurwerkplanet is, maar mijn dealer heeft z'n eigen webshop dus ik vraag me af hoe dit werkt.


                    Vind het echt super dat ik 2 cake's nu krijg! Maar zou het jammer vinden om hiervoor ver te moeten reizen. Graag verduidelijking!

                    Comment


                      Is er al duidelijkheid wie de winnaars zijn, aangezien de site nu uit de lucht is?
                      Vuurwerk is niet gevaarlijk, mensen zijn gevaarlijk!

                      Comment


                        oei,

                        Dit is wel heel erg nice van Hardix. Toffe compensatie.
                        Altijd leuk om wat extra te hebben.
                        greetzzz
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          Ik had zo langzamerhand ook al idde om eens weer een vraag te posten...
                          Dit is een heel goede oplossing van Hardix. 2 keer de cake gratis!!! Super geregeld!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Mag je dan wel je cake bij je eigen dealer ophalen? Want ik weet niet of vuurwerkportaal zoiets als vuurwerkplanet is, maar mijn dealer heeft z'n eigen webshop dus ik vraag me af hoe dit werkt.
                            Wat ik vanavond aan de telefoon van Roderick begreep is dit het zelfde idee ja.
                            De site zou 1 deze dagen online gaan, houd het dus in de gaten.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              haha dat zijn volgensmij genoeg namen.

                              Comment


                                Hm de dealer die ik voor ogen had,om me prijs op te halen,verkoopt mijn cake niet. En heb helaas niet de mogelijkheid,om het halve land door te rijzen. Ben bang dat ik dit moet overslaan,
                                Light some fireworks, and see who answers.

                                Comment

                                Working...
                                X