Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crush Thunders

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Crush Thunders

    Artikelnummer: 2110
    Artikelnaam: Crush Thunders
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Stuks: 80 stuks
    Effectomschrijving: atoombommen met harde knal
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...


    #2
    Hilarische omschrijving; Effectomschrijving: atoombommen met harde knal. Hahahaha wat ze allemaal wel niet verzinnen.
    [B]Phantom[/B]

    Comment


      #3
      Een atoombom is een heel naar massavernietigingswapen, beetje vreemde en onzorgvuldig gekozen effectomschrijving als je het mij vraagt…
      One shot

      Comment


        #4
        Waarschijnlijk een verwijzing naar het stukje vuurwerk van vroeger. Die heette ook atoombommen.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
          Waarschijnlijk een verwijzing naar het stukje vuurwerk van vroeger. Die heette ook atoombommen.
          Dat denk ik weer niet. Waarom niet? Omdat niemand van ons zo gek is om zo veel geld naar te tellen voor rotjes met extra papier. Hiermee willen ze ons dus niet bereiken maar gewoon kinderen van een jaar of 12 die het geweldig vinden klinken. (de verzamelaars uitgezonderd)
          [B]Phantom[/B]

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
            Waarschijnlijk een verwijzing naar het stukje vuurwerk van vroeger. Die heette ook atoombommen.
            Ja maar Vroegāh was een Atoombom tenminste echt een degelijke knaller.
            Tegenwoordig is het echt prut.Zijn deze Atoombommen trouwens niet omgelabeld? Dit was toch voorheen Black Smith, en Thunder Crackers (Green Lantern) waar Kanonslagen.com nog zoveel moeite voor gedaan heeft?
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak4live Bekijk bericht
              Dat denk ik weer niet. Waarom niet? Omdat niemand van ons zo gek is om zo veel geld naar te tellen voor rotjes met extra papier. Hiermee willen ze ons dus niet bereiken maar gewoon kinderen van een jaar of 12 die het geweldig vinden klinken. (de verzamelaars uitgezonderd)
              Ik denk het wel. Waarom wel? Omdat de 'Atoombom' van "vroeger" een goede knaller was wat de oudere vuurwerkfanaat nog op herinneringen van toen kan brengen, het is ook het zelfde formaat als ik zo op de foto kijk. Ook is het een soort van verkooptruc wanneer jongeren nog met ouders in de winkel komen en de ouders zeggen dat 200 losse knallers wel erg veel is, dan heb je nog een pakket met 80 grotere knallers achter de hand, kost wel iets meer, maar denk dat de ouders hun kinderen liever met minder vuurwerk naar buiten sturen.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door mike-vld
                hopelijk snipperen ze goed
                Daar zou ik maar niet op rekenen.
                Leer mij de Nederlandse grondknallers maar eens kennen.
                Elk jaar weer hoor je dat er weer nieuwe (legale)grondknallers op de Nederlandse markt zijn, die zgn oorverdovend en oerend hard en weet ik het wat ze nog meer verzinnen.
                Tot je ze probeert en er een miezerige plofje vanaf komt!
                Maar wat wil je dan, als er slecht 0,5gram BP in zit, i.t.t. wat er op die knallers staat dat er 2,0gram BP in zit.
                Knalvuurwerk dat legaal is voor de Nederlandse markt BESTAAT NIET, m.u.v. de single shots en knalblokken, maar dat zijn luchtknallers en daar mag dan mag dan kennelijk wel 2 gram flash in.
                En wat dat betreft, de knalblokken en de single shots is Nederland qua knal wel verbeterd, en het sier is er beter op geworden.
                Nu nog de grondknallers.
                Neem nou zo'n zgn ratelband die met BP gevuld is, dat zijn toch geen knallen, dat lijken eerder "kikkerdreten".
                Wil men met BP een goede grondknaller maken, dan moet men beginnen met een hele harde huls die niet in te drukken is en dan ook echt zoveel sas erin als erop staat, dus 2 gram is ook echt 2 gram. Dan is er nog een redelijke knal van te maken, daar de druk hoger kan oplopen eer de huls uitelkaar klapt.

                Ik wil hier niet een produkt afkraken hoor, maar dat soort spul is eerder vuurwerk voor 12 jarigen.
                Maar als je ze wilt proberen, dan probeer je ze maar, dat is jouw goedrecht. Maar ik wil je alleen behoeden voor een teleurstelling als je er hoge verwachtingen van hebt.
                Verder moet iedereen het zelf weten wat ie doet.

                Comment


                  #9
                  Het kruit wat in Nederlandse grondknallers zit kan je eigenlijk geen eens buskruit noemen... Dit omdat buskruit een iets andere compositie heeft. Hier in een filmpje is duidelijk het verschil te zien.

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Wat er dus in Nederlands grondknalwerk zit is mealpowder, ik zal niet verder in details treden. Maar als er dus echt buskruit in Nederlandse knallers verwerkt zal worden is er wel degelijk een snippereffect te creėren Ben dan ook benieuwd waarom dit niet eens gewoon gebeurt? Mag echt buskruit ook niet in het grondknalwerk?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door witte reus Bekijk bericht
                    Daar zou ik maar niet op rekenen.
                    Leer mij de Nederlandse grondknallers maar eens kennen.
                    Elk jaar weer hoor je dat er weer nieuwe (legale)grondknallers op de Nederlandse markt zijn, die zgn oorverdovend en oerend hard en weet ik het wat ze nog meer verzinnen.
                    Tot je ze probeert en er een miezerige plofje vanaf komt!
                    Maar wat wil je dan, als er slecht 0,5gram BP in zit, i.t.t. wat er op die knallers staat dat er 2,0gram BP in zit.
                    Knalvuurwerk dat legaal is voor de Nederlandse markt BESTAAT NIET, m.u.v. de single shots en knalblokken, maar dat zijn luchtknallers en daar mag dan mag dan kennelijk wel 2 gram flash in.
                    En wat dat betreft, de knalblokken en de single shots is Nederland qua knal wel verbeterd, en het sier is er beter op geworden.
                    Nu nog de grondknallers.
                    Neem nou zo'n zgn ratelband die met BP gevuld is, dat zijn toch geen knallen, dat lijken eerder "kikkerdreten".
                    Wil men met BP een goede grondknaller maken, dan moet men beginnen met een hele harde huls die niet in te drukken is en dan ook echt zoveel sas erin als erop staat, dus 2 gram is ook echt 2 gram. Dan is er nog een redelijke knal van te maken, daar de druk hoger kan oplopen eer de huls uitelkaar klapt.

                    Ik wil hier niet een produkt afkraken hoor, maar dat soort spul is eerder vuurwerk voor 12 jarigen.
                    Maar als je ze wilt proberen, dan probeer je ze maar, dat is jouw goedrecht. Maar ik wil je alleen behoeden voor een teleurstelling als je er hoge verwachtingen van hebt.
                    Verder moet iedereen het zelf weten wat ie doet.
                    Need we say more???
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door killerdome Bekijk bericht
                      Het kruit wat in Nederlandse grondknallers zit kan je eigenlijk geen eens buskruit noemen... Dit omdat buskruit een iets andere compositie heeft. Hier in een filmpje is duidelijk het verschil te zien.

                      movie
                      Wat er dus in Nederlands grondknalwerk zit is mealpowder, ik zal niet verder in details treden. Maar als er dus echt buskruit in Nederlandse knallers verwerkt zal worden is er wel degelijk een snippereffect te creėren Ben dan ook benieuwd waarom dit niet eens gewoon gebeurt? Mag echt buskruit ook niet in het grondknalwerk?
                      ja maar wat het ook nog eens is , men gebruikt expres kruit van mindere kwalitiet om de kosten te drukken
                      en als ze rotjes met zuiver zwartkruit op de markt gaan brengen , zal een slof kanonslagen voor de meeste mensen veel te duur gaan worden .
                      met als gevolg dat verkoop achter uit gaat en een investering tot verlies gaat lijden denk ik
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                        ja maar wat het ook nog eens is , men gebruikt expres kruit van mindere kwalitiet om de kosten te drukken
                        en als ze rotjes met zuiver zwartkruit op de markt gaan brengen , zal een slof kanonslagen voor de meeste mensen veel te duur gaan worden .
                        met als gevolg dat verkoop achter uit gaat en een investering tot verlies gaat lijden denk ik
                        Ik denk dat dat het jaar erop wel stevig omdraait. Mond op mond reclame doet genoeg!(of zullen we het oor op oor reclame noemen) Maarja, ik ben benieuwd waarom dit nou niet gedaan wordt. Eens vragen bij de open dag van Lesli vuurwerk de 3e van september

                        Comment


                          #13
                          Zodra er rotjes worden gemaakt die gewoon lekker snipperen en goed knallen zo ver het kan ( zoals de chooet rotjes in het super shising pakket ) dan zou ik daar meerdere sloffen van kopen en ik denk ik nog tig andere ook. Dat je met het pakket zit lijk me niet echt van toepassing.

                          Comment


                            #14
                            prijs is 13,50

                            en dat voor een nederlandse knaller

                            hoe durven ze dat er voor te vragen.
                            vuurwerk, daar zeg ik geen nee tegen

                            Comment


                              #15
                              Ik betaal gvd wel 20 euro bij wijze van spreken voor een slof kanonslagen met echt buskruit. Waarom is zijn die er niet??
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment

                              Working...
                              X