Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magnificant Three [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Magnificant Three [Ass.]

    Artikelnummer: 2501
    Artikelnaam: Magnificant Three
    Netto Kruitgewicht: 250 gr. per cake
    Aantal Schoten: 28 Schots
    Aantal Cakes: 3
    Effectomschrijving: De Magnificant Three bestaat uit 3 verschillende cakes verpakt in een luxe doos.
    Afmetingen: volgt
    Stijghoogte: volgt
    Richtprijs: €23.50 per stuk
    Verpakkingseenheid: 3/3

    Hier nog even de effecten van de 3 cakes:

    Artikel 2501A : A:28 sh, silver tail to red/green dahlia and sliver palm
    Artikel 2501B : B: 28 sh,silver tail to red/purple dahlia and silver green glitter
    Artikel 2501C : C: 28 sh, silver tail to red/green star and crackling

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Demo 2009 je ziet hier 3 stuks.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 15 January 2010, 15:34. Reden: foto opnieuw

    #2
    Hmm ik ben erg benieuwd naar deze cakes. Hopelijk komt er snel wat meer informatie in de vorm van prijzen en filmpjes beschikbaar .
    Er komt ook nog een Magnificent 5 variant op de markt van dit merk. Ben benieuwd!

    Comment


      #3
      Film demo 2009 en prijs toegevoegd.
      Gerwin

      Comment


        #4
        Als ik het goed begrijp worden er in het filmpje 9 cakes geschoten, 3 keer dit pakket? Ik vind het erg goede en mooie cakes.

        Comment


          #5
          Nee volgensmij is het 1* het pakket als je snel kijkt zie je dat het nooit 9* 28 schoten kan wezen ?
          Gerwin

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
            Nee volgensmij is het 1* het pakket als je snel kijkt zie je dat het nooit 9* 28 schoten kan wezen ?
            Je hebt gelijk. Dan is dit pakket toch erg geweldadig. Hoop dat ik hem aan kan schaffen.

            Comment


              #7
              de oude brilliant three vond ik mooier

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
                de oude brilliant three vond ik mooier
                Ben het met je eens, vrij matige boeketjes vind ik deze hebben.
                Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                  Ben het met je eens, vrij matige boeketjes vind ik deze hebben.
                  Helemaal niet mee eens. Dit vind ik een geweldige verbetering t.o.v. de oude die vrij traag ging. De boeketjes zijn inderdaad kleiner maar de snelheid maakt een hoop goed. 250 gram kruit wordt binnen 15 seconden de lucht in geslingerd.

                  Comment


                    #10
                    Productiefilm Magnificent Three:

                    Comment


                      #11
                      ik heb het vermoeden dat hier een fout is gemaakt .
                      ik heb net het topic van de Magnificant 5 nog eens gelezen . en daar in stond dat die 16 euro per cak was .
                      en als ik zie dat deze €23.50 per stuk zijn denk dat er hier iets net klopt .
                      mocht dit wel kloppen dan zou ik dit pakketje laten staan want de cakes zijn op het eerste gezicht een de te duren kant .
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        #12
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        Ps. excuses voor de kwaliteit vd beelden van mijn "onder het water" cam
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #13
                          nou vuurwerkbieb.nl, ik ben anders wel blij met jouw filmpjes hoor!
                          Zo geeft het wel een echt beeld, letterlijk en figuurlijk dan, van wat er geschoten wordt!
                          Vooral doorgaan.
                          Thanx!

                          Comment


                            #14
                            hoe heet de 1e pot die ze afschieten op de productiefilmpje?

                            Comment


                              #15
                              ik heb dit jaar 2 potten erbij gekregen van dit pakket de Camuro en de Luxery.
                              Maar van de luxery is nergens geen filmpje te vinden.
                              heb al op google gekeken en ook niks.
                              kent iemand de Luxery en heeft iemand daar een filmpje van ?
                              en Luxery is geschreven met een E en niet als luxury met een U ofzo.

                              Comment

                              Working...
                              X