Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brilliant Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Dat zou dan wellicht wel door die crackling staarten komen neem ik aan. Het jammere is dat ik nu twijfel of die AT wel een goeie koop is t.o.v de BS .De BS zou theoretisch harder moeten gaan er word niet echt meer sier gebruikt. Als de AT nou gewoon een 500 grammer was komt het logischer uit.
    Gisteren op de Hol demo werden zowel de Brilliant Salute als de Spring Thunder (omgelabelde Aftershock Thunder) afgestoken.
    De Brilliant Salute knalde wel duidelijk harder dan pure siercakes, maar de Spring Thunder knalde toch wel nog aanzienlijk harder.

    Ik denk dat ik, als ik mijn bestelling ga ophalen een Brilliant Salute erbij koop. Ik ben er sinds gisteren achter dat ik toch wel groot fan ben van knalcakes, en dan is de BS voor een tientje prima te doen. 45,- voor de Spring Thunder gaat me wat te ver.
    Laatst aangepast door EschR; 20 December 2008, 18:24.

    Comment


      #17
      Dat is mooi om te horen Eschr. Ik heb zowel de Brilliant Salute en de Aftershock Thunder kunnen bestellen. Samen met een aantal Nitrate Cake's en Thundering Heaven word dat dus lekker knallen geblazen.

      Comment


        #18
        Prima knalpotje
        Ik kreeg hem afgelopen jaar gratis bij mijn bestelling en was aangenaam verrast door de knallen uit deze knalcake.
        De knallen waren opmerkelijk harder dan die uit "gewone" siercakes en wat ik ook leuk vind is dat er een 3-schots finale in zit.
        Voor dit jaar ga ik er zeker meer van bestellen, heerlijk stookspul voor overdag en de prijs-kwaliteitsverhouding vind ik ook netjes

        Comment


          #19
          Heb er ook flink wat van weggeschoten dit jaar, ben zeker tevreden, prima knalcake. Er zaten er een paar bij die wat stuiterden, geen een is er daadwerkelijk omgevallen, maar je staat toch even in spanning.

          Helaas gaat deze cake er uit, maar niet getreurd, de Titanium Thunder, zelfde cake, ander label, blijft er wel in.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
            Heb er ook flink wat van weggeschoten dit jaar, ben zeker tevreden, prima knalcake. Er zaten er een paar bij die wat stuiterden, geen een is er daadwerkelijk omgevallen, maar je staat toch even in spanning.

            Helaas gaat deze cake er uit, maar niet getreurd, de Titanium Thunder, zelfde cake, ander label, blijft er wel in.
            en nou maar hopen dat jou daeler de titanium thunder verkoopt .
            want niet iedere hardix daeler heeft alle lijnen te beschikking

            vat het niet persoonlijk op ik bedoel dit in het algemeen
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
              en nou maar hopen dat jou daeler de titanium thunder verkoopt .
              want niet iedere hardix daeler heeft alle lijnen te beschikking

              vat het niet persoonlijk op ik bedoel dit in het algemeen
              Het is een hardlopertje, ik denk dat dealers ook wel wat losse kartonnetjes kunnen kopen, maar we zullen het zien einde dit jaar.

              Comment

              Working...
              X