Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camuro

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ziet er goed uit en zeer betaalbaar. Ik zal hem in 1 van de demos nog wel tegenkomen!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
      hier ben ik het dus 100% mee eens. De hardix importeur demo deed mij dit jaar ook verbazen in positieve zin.

      Eindelijk heeft hardix eens mooie fluoriserende kleuren, goede gilcakes en bijna alle cakes hebben een heerlijke burst mee gekregen. Ga zo door Hardix (Roderick) !!!

      Deze camuro ga ik zeker weten ook halen: prima prijs kwaliteits deal!
      Kijk, dat is nou leuk om te horen Rob. En zeker uit de mond van een (vuurwerk)expert

      Comment


        #33
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #34
          Erg mooie cake, kleuren zijn super en het is een schatje om naar te kijken. Vind het geen geweld cake maar puur eentje om van te genieten!

          Finale was echter wel briliant, als kenner is het gewoon mooi maar toeschouwers waren verbaasd, gelukkig en erg enthousiast... prachtig dikke spinners vlak voor de burst!

          Topper volgend jaar weer in de collectie!

          Comment


            #35
            Ik vond dit toch een beetje een tegenvaller! Magere boeketten met fletse kleuren, burst niet echt super...
            De finale was daarentegen wel echt mooi! zeer mooie spinners.

            Ik zie dat anderen wel zeer tevreden zijn, misschien had ik een 'maandagochtend' of nog ietwat vochtig exemplaar...

            Comment


              #36
              Smaak? Als je van geweld houd is hij niet super denk ik, maar als je onspannen bijna liefdevol vuurwerk wil en alles rustig tot je neemt is hij prachtig.

              Mager boeket is in sommige gevallen ook gewoon mooi!

              Comment


                #37
                Tja, adhv de filmpjes had ik me toch wat anders voorgesteld, hoewel die ook lang niet alles zeggen...
                Ik houd wel van wat geweld, maar ik vind een cake als de Fantasy van Bonfireworks ook erg mooi.

                Niet helemaal mijn smaak in ieder geval

                Comment


                  #38
                  heb ook 2 afgestoken, mooie cake met mooie felle kleuren
                  niet zo harde burst maar wel mooie spinners op het end

                  volgende bestelling is hij er zeker weer bij

                  Comment


                    #39
                    Naar aanleiding van de filmpjes moet ik zeggen dat dit toch wel een prachtige cakes is met zeer mooie heldere kleuren!
                    Voor deze prijs wil ik deze cake graag meenemen aankomend jaar!

                    Comment


                      #40
                      Nieuwe prijs toegevoegd: 28,95. Blijft een heerlijke cake dit zeg! Film wordt z.s.m. toegevoegd.

                      Comment


                        #41
                        film toegevoegd:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #42
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #43
                            heb alleen ervaring met de filmpjes heb m nog liggen hier denk dit jaar nog 1 erbij halen

                            Comment


                              #44
                              zonde marco zoiets moet de lucht in

                              Groetjes Gerrit

                              Comment


                                #45
                                Marco neem maar mee naar de meeting van 11 dec. hahaha

                                Grapje hoor, kom maar langs met oud en nieuw dan gaan we samen van de mooi Camuro genieten ;)
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X