Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftershock Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aftershock Thunder

    Artikelnummer: 2270
    Artikelnaam: Aftershock Thunder
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 90 Schots
    Effectomschrijving: Knalcake
    Afmetingen: n.n.b.
    Stijghoogte: n.n.b.
    Verpakkingseenheid: n.n.b.
    Richtprijs: € 54,50

    Laatst aangepast door Mattenfreak; 1 October 2013, 23:53.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    #2
    Gaaf ding is dit inderdaad, een 90 schots knalblokje met een zeer lekker tempo. En zelf een finale salvo erin.

    De klappen waren zeker hard te noemen, deels door het tempo van de cake ging het erg hard.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 12 October 2007, 20:59.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Filmpje:
      Aftershock Thunder


      Foto:
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        hahahaha wat 'n geweld , heerlijk dat dit in nederland kan .
        van alle nieuwe knalblokken vindt ik dit de beste mede door het tempo , ik twijfel dan ook zeker niet om deze te kopen .
        www.thundershow.nl

        Comment


          #5
          Hier 2 filmpjes van de demo avond (2007), één gefilmt door Ut Bunkertje en één gefilmt door Vuurwerkcrew.

          Bekijk beide video's zou ik zeggen, dan krijg je een goed idee over hoe deze cake is:

          Film 1: Demo Avond 2007 (UB)
          Film 2: Demo Avond 2007 (VWC)
          Laatst aangepast door Viva la Bang; 29 June 2010, 11:07.
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Wat een heerlijke pot is dit zeg. Hij heeft een lekker snel tempo, goede knallen, kortom een top artikel.
            De prijs van dit product lijkt me wel inorde, gezien de filmpjes.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              wat een heerlijk blokje zeg! die flitsen die er vanaf komen zijn super, als ik hem tegenkom dan neem ik deze zeker in de collectie erbij

              Comment


                #8
                Echt een heel vet ding.
                Vind het wel erg jammer dat ze er dan 3 tegelijk hebben afgestoken. Je krijgt nog steeds geen flauw idee in welke mate geweld je krijgt met deze cake. Maar het ziet er erg strak uit, en een moordend tempo. Duurt nog lang ook, en de prijs is ook wel OK.

                Comment


                  #9
                  Is deze pot ook meegenomen op de product dvd van Hardix waar ook het filmpje van de fourty stars vandaan komt? Als die erop staat dan zou die per stuk geschoten zijn denk ik en dus meer interessant om te zien

                  Comment


                    #10
                    Echt een top pot dit, met oud en nieuw hem een paar keer in de straat gezien. Harde knallen, goed tempo, en je werd na een tijdje helemaal verblind door die felle flitsen.
                    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                    Comment


                      #11
                      Ik was net nog bij pro line aan het snuffelen en keek naar de maxi colour. Harde knallen, kleine boeketjes, veel schoten en een 'flowerbed' gevoel daar doen de mensen het wel voor......Dan kun je denk ik toch beter deze nemen. Haha Black Smith laat zich dus ook wel blijken in harde knallen

                      Comment


                        #12
                        100% aanrader. lekker hard en goed tempo (niet 1 voor 1 als bijvoorbeeld brilliant salute)
                        kreeg hem vorg jaar gratis bij mijn bestelling, maar dit jaar zit deze cake zeker weer in mijn collectie

                        Black smith - spring thunder (zelfde pot, andere naam)
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Laatst aangepast door pigi.; 28 September 2010, 16:16.
                        Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                        Comment


                          #13
                          DEMO LEEUWARDEN 13-12-2008 4X AFTERSHOCK THUNDER


                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #14
                            Wat een topper! Een heerlijke batterij met een super goed tempo en zeer harde knallen. Aan de hand van de films hier heb ik hem ook in de bestelling gegooid want deze mag naast de Nitrate Cake's, Thundering Heaven, Binkies en Brilliant Salute natuurlijk niet missen in mijn collectie!

                            Comment


                              #15
                              Lijkt me een lekkere knalcake en ook nog is super veel shots

                              Comment

                              Working...
                              X