Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Las dat het niet zo was, dat de silver salute toch harder bleef.


    Can any1 beat it?

    Comment


      #62
      absoluut zachter dan de ss

      Comment


        #63
        Heb beide mee gemaakt, maar niet onder de zelfde omstandigheden. Wat ik wel kan zeggen is dat ze allebei een mooi geweld hebben en dat ze allebei het geld waard zijn (deze nog wat meer dan de SS)

        Comment


          #64
          Grappig om de wisselende reacties te lezen wat mij een idee geeft dat vrijwel niet onder doen aan elkaar

          Comment


            #65
            Het is ook niet geheel duidelijk, maar deze doet zeker niet onder aan de SS qua knal, al is ie qua formaat niet te vergelijken, dan moet je de Thunderstruck nemen. Gewoon een dikke aanrader, liever 3 kleine dan 1 grotere? Neem dan deze.

            Comment


              #66
              zolang ze de knal hardheid van de thunderking xxl van original hebben ben ik al tevreden.
              we zullen zien de 31e

              Comment


                #67
                Mooie cake
                Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                Comment


                  #68
                  Net gehoord op een demo van mooij vuurwerk op een redelijk open vlakte en voor mijn gevoel gaat hij harder dan,de ss. En als je moet kiezen en,je gaat puur voor de knallen dan zou ik zeker deze nemen, dat scheelt een hoop in geld.

                  Comment


                    #69
                    vraagje knalt deze harder dan een binkie van marijn vuurwerk 1 op 1

                    Comment


                      #70
                      ik weet niet hoe hard binkie knalt maar hij gaat even hard of harder als silver salute van wollff en dat heb ik zelf mee mogen maken in de demo waar de DT EN DE SS werd afgeschoten

                      Comment


                        #71
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #72
                          Wat een ram bak is dit zeg. Niet normaal meer. Klasse werk van Hardix.

                          Comment


                            #73
                            Leuke bak, toch maar 2 bestellen, om te vergelijken met de SS (silver, niet secret, hoewel ik dat ook wel kan doen ;))

                            Comment


                              #74
                              Na het aanschouwen van deze bak, heb ik er 10 aan geschaft.
                              Ga er een leuk project van maken samen met alligator van weco.

                              Comment


                                #75
                                Ik heb er zonder dit filmpje gezien te hebben al 4 besteld, toppers

                                Comment

                                Working...
                                X