Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
    Ik hoop het ook, ik kocht deze altijd bij mooij vuurwerk in rijnsburg, maar ik zag deze collectie op de singleshots na niet meer staan
    Ik heb er een mailtje naar mooijvuurwerk aan gewaagd, hier de reactie:

    Beste Roel,

    Klopt, bij Mooijvuurwerk hebben we hem niet meer.
    Hij is echter dit jaar wel te koop bij Outlet vuurwerk aan de Korte Voorhouterweg in Rijnsburg

    MvG,

    Wilfried
    Mooijvuurwerk
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

    Comment


      Hmm misschien dan toch maar een bezoekje aan de EKL wagen dit jaar.. Jammer genoeg is het wel altijd onduidelijk wat hun assortiment en prijzen zijn totdat je er op de verkoopdagen naar binnen stapt..

      Comment


        Dat word dan inderdaad langs gaan, alleen jammer dat dit niet meer bij hun collectie zit, toppers in mijn ogen.

        Comment


          Tja Mooij vuurwerk voert helemaal niks meer van Hardix, alleen nog maar Vuurwerkmania. Het was wel slimmer geweest als ze de Dutch Thunder en de Thunderstruck zouden blijven voeren want een echt goede/ pure knalcake mist nog in het assortiment van Vuurwerkmania.

          Aan de andere kant, misschien liggen er wel meer goede Hardix producten voor een lage prijs in de outlet dit jaar

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
            Dat word dan inderdaad langs gaan, alleen jammer dat dit niet meer bij hun collectie zit, toppers in mijn ogen.
            Deze gaat verkocht worden bij de outlet in Rijnsburg voor de geweldige prijs van €10,- per twee! Inslaan dus de 29e

            Comment


              Wel jammer dat deze er straks uit is..blijven toppers met die mooie flash salute`s
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Hoop dat mijn dealer ze nog heeft. Die is nu vuurwerkmania dealer. Hopen op oude voorraad. Hetzelfde geld voor de thunderstruck.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  Harten4 heeft ze nog, misschien toch eentje halen.

                  Comment


                    Die Dutch Thunders blijven toppertjes hoor! Stabiele kwaliteit!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      Deze toppertjes kosten nu 4,95 bij harrys vuurwerkhal in kampen

                      Comment


                        Gaan deze harder dan de belgische nitraat cakes?

                        Comment


                          2 stuks voor €10 bij Outlet Vuurwerk te Rijnsburg. Stuk of 6 halen dan maar.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Sukkel Bekijk bericht
                            2 stuks voor €10 bij Outlet Vuurwerk te Rijnsburg. Stuk of 6 halen dan maar.
                            was het hier maar zo'n feest... dan had ik gelijk 2 karton gekocht.

                            Comment


                              Vandaag bij de Outlet geweest in Rijnsburg en ze hadden er nog genoeg staan! Mooi vier meegepakt voor 20 euro
                              Laatst aangepast door Meshuggah; 29 December 2014, 17:58.

                              Comment


                                nog ergens te koop dit jaar?

                                Comment

                                Working...
                                X