Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dutch Thunder

    Artikelnummer: 2267
    Artikelnaam: Dutch Thunder
    Netto Kruitgewicht: 80 gram
    Aantal Schoten: 16 Schots
    Effectomschrijving: Knalcake
    Afmetingen: n.n.b.
    Stijghoogte: n.n.b.
    Richtprijs: €. 9,95
    Verpakkingseenheid: n.n.b.





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 1 October 2013, 23:53.

    #2
    Mooie labels.....goed gedaan Hardix.

    Comment


      #3
      Gisteren live mogen aanschouwen! Wat een geweld zeg....tot nu toe de hardste knalcake van nederland durf ik te beweren, samen met de Thunderstruck en (vernieuwde)Aftershock Thunder!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
        Gisteren live mogen aanschouwen! Wat een geweld zeg....tot nu toe de hardste knalcake van nederland durf ik te beweren, samen met de Thunderstruck en (vernieuwde)Aftershock Thunder!
        samples?
        zou wel lekker goedkoop worden.
        23,50 voor 48 schoten ( om even de vergelijking te trekken met de ss)
        'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

        Comment


          #5
          Roderick zei dat dit juist geen samples waren, maar uit productie komen. Wacht maar even op het filmpje

          Comment


            #6
            Alleen knal, boeketje of wellicht een Ti-salute??

            Comment


              #7
              zie de film:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #8
                Hmmm, het blijft toch vreemd in vuurwerkland. Zo worden bepaalde items verboden of komen in ieder geval niet door de CE keuring (Binkies ed.) en zie hier, een knalpot met alleen salutes. (alhoewel ik toch echt ti-salute prefereer). Hoe kan dit toch??

                Comment


                  #9
                  Daar komen zeker vette en flinke klappen uit die cake, een cake om in de gaten te houden en zeker een waardige concurrent met de Silver Salute en andere knalcakes. Groot pluspunt van deze cake is de zeer scherpe prijs !!
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    De binkies zijn afgekeurd omdat deze soms geen sterren had helaas. Deze cake heeft echter wel sterren hoor. alleen zie je ze niet.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                      Deze cake heeft echter wel sterren hoor. alleen zie je ze niet.
                      Deze cake klapt zo hard dat ik bijna sterren zie
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Je doet wel gedurfde uitspraken, Bastiaan.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        Gisteren live mogen aanschouwen! Wat een geweld zeg....tot nu toe de hardste knalcake van nederland durf ik te beweren, samen met de Thunderstruck en (vernieuwde)Aftershock Thunder!
                        Hoe kan je dat zeggen als je andere toppers van knalcakes (zoals de Silver Salute) niet op dezelfde locatie en met dezelfde afstand hebt gehoord? Als je ze niet naast en na elkaar hoort, kun je zo'n vergelijking niet zomaar trekken. Of het verschil moet ZÓ overduidelijk zijn, maar dat kan ik me niet voorstellen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        De binkies zijn afgekeurd omdat deze soms geen sterren had helaas. Deze cake heeft echter wel sterren hoor. alleen zie je ze niet.
                        Jaja... Waarom zien we ze dan niet op de film? Jullie camera is echt zo slecht niet. Zijn de sterren er überhaupt wel? Gaat TNO ze wel vinden? Want ik zie toch echt geen enkel siereffect.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #13
                          Dit jaar maar eens een film maken met zoveel mogelijk knalcakes, allemaal naast elkaar en achter elkaar afgestoken. Denk dat we dan uiteindelijk wel een winnaar uit mogen kiezen. Dan pas weten we wat nou echt het hardst gaat!

                          Wie wilt mij sponseren voor dit project?

                          Comment


                            #14
                            Ik persoonlijk vond het een overduidelijk verschil ja....en ik heb wel genoeg knalcakes gehoord hoor. Daarbij was deze zelfs op een open ruimte ook nog.

                            Ach en over de sterren...laten we niet op de zaken vooruit lopen he? We wachten lekker TNO af dan toch?

                            Comment


                              #15
                              de discussie over de sterren is grappig, misschien kan Roderick hier iets over vertellen, maar als ik hem was liet ik dit antwoord in het midden liggen ;)

                              klasse nieuwe knalcakes allemaal Roderick, petje af, ga zo door!

                              Mn vriendin had overigens nog een leuke opmerking gemaakt in de auto.

                              Die knalcakes vond ze niet zo leuk, want haar oren deden er gewoon pijn van. Zegt genoeg toch haha
                              vuurwerkbieb

                              Comment

                              Working...
                              X