Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brotherhood [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Brotherhood [Compound]

    Artikelnummer: GF182525-JD
    Artikelnaam: Brotherhood
    Bruto Gewicht: 9500 gram
    Netto Kruitgewicht: 1350gram
    Aantal Schoten: 100
    Effectomschrijving: Crackling, Crackling en nog eens Crackling deze boeketten worden ondersteund met gouden staarten en blauwe sterren. Kortom de hele lucht knispert
    Tube diameter: 25 mm
    Kartoninhoud: 4/1
    Tijdsduur: 35 seconden
    Stijghoogte: 35-40 meter
    Richtprijs: Volgt zsmKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Brotherhood 3D Fireworks for All.PNG
Vertoningen:1
Grootte:393,1 KB
ID:	1613908
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 16 June 2018, 14:37.

    #2
    Ben benieuwd. Ik heb afgelopen jaar het een en ander van Fireworksforall gehad. En dat is mij prima bevallen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #3
      Klinkt veelbelovend!

      Sidenote: Als het Compound is, waarom zou je dan op het label 25-25-25-25 zetten? Is dat een bewuste keuze?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
        Klinkt veelbelovend!

        Sidenote: Als het Compound is, waarom zou je dan op het label 25-25-25-25 zetten? Is dat een bewuste keuze?
        Dan weten wij en de klant wat die koopt, tenslotte blijft compound een aan eengekoppeld iets.

        Comment


          #5
          Het lijkt wel een Snowstorm in de Brotherhood

          Comment


            #6
            Mwah die snowstorm heeft meer popping stars volgens mij en dit is echt meer beukwerk.....prachtige box dit, zeker als je van crackling houdt!

            Comment


              #7
              Het kruitgewicht is niet al te hoog, de uitwerking op dit (China?) filmpje valt me hierdoor erg mee. Als deze echt zo gaat presteren, dan is er een mooie unieke box bijgekomen.
              There is no such thing as enough fireworks.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                Het kruitgewicht is niet al te hoog, de uitwerking op dit (China?) filmpje valt me hierdoor erg mee. Als deze echt zo gaat presteren, dan is er een mooie unieke box bijgekomen.
                Klopt, kruit zegt ook niet altijd alles. Het gaat er om hoe het eruit komt en ten tonele komt toch!

                Bedankt voor je reactie,

                Bert Riezebos
                [email protected]

                Comment


                  #9
                  Best een lekker boxje zo te zien, goed tempo & mooie blauwe mine erbij. Gaat op de lijst
                  ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                  Comment


                    #10
                    Is dit ook het werkelijke tempo in de box? Het filmpje duurt namelijk 35 seconden, terwijl het label 65 seconden vermeld?
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Geweldige box, helemaal mijn ding. Deze gaat direct op het wensenlijstje, hopelijk komt er een scherp prijs kaartje aan te hangen. Tempo is echt perfect, grote van effecten is dik in orde en de blauwe mine maakt hem helemaal af.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Hoi, Ja tempo is origineel. 65 seconden is n design foutje.
                        Ik zal dit bespreken met de designer en aanpassen.

                        Fijne avond!

                        Bert Riezebos
                        [email protected]

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Fireworksforall Bekijk bericht
                          Hoi, Ja tempo is origineel. 65 seconden is n design foutje.
                          Ik zal dit bespreken met de designer en aanpassen.

                          Fijne avond!

                          Bert Riezebos
                          [email protected]
                          Top, bedankt. Dan word het een grote kanshebber om in mijn collectie te komen. Houd wel van rambakken!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Dit is gewoon de Snowstorm goed afgekeken van Evo, beetje jammer dit!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                              Dit is gewoon de Snowstorm goed afgekeken van Evo, beetje jammer dit!
                              Als je beide films naast elkaar kijkt zie je best veel verschil...deze gaat direct vol gas.. en de snowstorm moet eerst opstarten zeg maar. Ook is de snowstorm golden crackling en deze dus ook niet....zie meer overeenkomsten met een transbomber bijvoorbeeld...als we toch aan het vergelijken zijn.

                              Maar goed iedereen heeft natuurlijk favoriete boxen, importeurs, etc en kijkt wellicht soms toch net wat anders...

                              Als we het toch over afkijken hebben...hebben ze het dan niet allemaal goed afgekeken van bijvoorbeeld de laatste cake van de golden power van royal? En dan bedoel ik alle drie de boxen.

                              Ik zou gewoon lekker afwachten tot 1 september dan kan je hem live zien en dat is sowieso veel beter beoordelen. In het echt komen boxen toch vaak anders over..

                              Comment

                              Working...
                              X